piątek, 28 marca 2014

Trochę informacji o mnie

Witajcie,
dostałam ostatnio prośbę, żebym napisała coś więcej o sobie, bo na razie znacie tylko moje imię i wiek xD Poza tym obiecywałam kiedyś takiego posta, więc dzisiaj się przedstawię :)
Ja w kręconych włosach :) 

Najpierw jednak krótkie uaktualnienie: wciąż brak e-maila od fundacji o host rodzinie, napisałam wczoraj do host mamy, ale nie odpisała mi jeszcze. Nie wiem co się dzieje, może jeszcze się okaże że nie jadę do Texasu. Ale by było xD Choć w sumie zawsze jest 50% szans że trafię lepiej, ale o drugiej połowie wolę nie myśleć.

Uwaga! Część informacji zawartych poniżej zaktualizowałam i uzupełniłam w zakładce "O mnie
Zajrzyjcie również i tam.

Wracając do tematu: mam na imię Marysia i mam 17 lat (urodziny 2 lutego, jakby to kogoś obchodziło xd). Mieszkam w Rzeszowie, ale ciężko powiedzieć, że stąd pochodzę bo przeprowadzałam się 6 razy. Jestem teraz w 1 klasie liceum na biol-chemie (nie wiem, co ja tam robię O.o). Wyjeżdżam na wymianę na 2 klasę liceum i mam nadzieję, że już do polskiej szkoły nie wrócę. Chciałabym studiować MBA w Stanach.

Mam młodszą siostrę Maję, która ma 6 lat. Razem kręcimy filmiki na youtube, w których uczymy ludzi różnych akrobacji i ćwiczeń z tańca i gimnastyki (szpagat, stanie na rękach, piruety i takie tam). Mamy już 1.600.000 wyświetleń i uważam to za mój osobisty sukces życiowy :) Nasz kanał nazywa się Zwariowani, jakby ktoś chciał zobaczyć to daję link:
https://www.youtube.com/user/ZwariowaniShow
Ja i moja siostra <3

Nasz program "Zwariowani"


Moje hobby to gimnastyka i taniec. Trenuję już 10 lat, choć przez 3 ostatnie lata ćwiczę w domu. Wypisałam się z zajęć akrobatyki, bo musiałabym robić zespół i być dolną (czyli musiałabym stać na dole w piramidzie) a to mi się nie uśmiechało. Teraz chodzę na balet raz w tygodniu i ćwiczę w domu. Moja siostra też chodzi na balet, a od września będzie chodzić również na akrobatykę :)
akrobacje xd
Kocham czytać! Jestem molem książkowym, czytam w każdej wolnej chwili i min. 1 książkę na tydzień. Dużo czytam w szkole na przerwach i na lekcjach też xD Moje ulubione książki to: GONE, Zwiadowcy, Harry Potter, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Olimpijscy Herosi, Kroniki Rodu Kane, Trylogia Czasu, Dziedzictwo (mam na myśli serię o Eragonie), Dary Anioła, Molly Moon, Ulysses Moore i jeszcze pewnie bym coś znalazła :D Polecam te książki wszystkim!

Lubię też pisać, chciałabym zostać pisarką (interesuje mnie też aktorstwo, biznes i psychologia, ale nie wiem, na co się zdecyduję.) Piszę własną książkę, możecie ją przeczytać na moim blogu:
http://wyspax.blogspot.com/

Kilka mało ważnych faktów o mnie, które pasowałoby gdzieś upchnąć:

  1. Uwielbiam różne sporty, np. badminton i speedminton, rolki, do szkoły jeżdżę na rowerze (chyba że jest zima). No i oczywiście kocham taniec :)
  2. Prowadzę zdrowy tryb życia, nie lubię McDonalds'a (no chyba że Frappe w McCafe), lubię gotować, jeśli mi się chce, bo jeśli ktoś mi każe to nie przepadam. Lubię też piec.
  3. Moje ulubione jedzenie to ryba z warzywami. Najbardziej lubię dorsza.
  4. Mój ulubiony film to Piraci z Karaibów. I <3 Jack Sparrow
  5. Ulubiony serial: Dance Moms (reality show o tancerkach w USA, w Polsce to leciało na TVN style i nazywało się Taniec: Marzenie mojej mamy, ale był tylko 1 a może i 2 sezon) i parę seriali z Disney Channel i Nickelodeon (Sam&Cat, Czarodzieje z Waverly Place, See Dad Run, Powodzenia Charlie). Wszystko oglądam po angielsku, nie znoszę dubbingu - nic nie jest w stanie bardzej zepsuć filmu niż te okropne głosy i spartaczone tłumaczenie.
  6. Lubię podróżować. Chciałabym zwiedzić wszystkie cuda natury w USA (za zabytkami nie przepadam), np. Grand Canyon, Yellowstone i kilka miast (NY, LA)
  7. Ulubiony sklep: Empik
stanie na rękach 

ja :)

stanie na rękach po raz kolejny :D

Ja (ufoludek) z przyjaciółmi na Halloween. Tak - obchodzę to święto!


halloweenowe muffinki :)
Jeśli chcecie, żebym czasami pisała trochę o sobie i moim życiu (niekoniecznie związanym z wymianą) napiszcie w komentarzach :) Chętnie będę pisać tylko nie wiem, czy ktoś będzie to czytał, więc pytam Was :D

Do zobaczenia, a raczej napisania!

16 komentarzy:

  1. Hej, to ja poprosiłam o ten wpis i DZIEKUJĘ CI BARDZO <3 Nie wiedziałam, że mamy tyle wspólnego! Niesamowite. Dance Moms jest najlepsze, oglądasz na bieżąco? Ja w każdą środą od razu po emisji oglądam w internecie.. ;p A co do pytania czy masz pisać o sobie: oczywiście! Ten blog o twojej amerykańskiej przygodzie to przecież część Twojego życia, niekoniecznie tylko dokładnie o wymianie :) A i spóźnione życzenia urodzinowe.. (trochę bardzo haha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam Dance Moms jak tylko pojawi się w internecie. W zasadzie jest to pierwsza rzecz jaką robię, gdy wracam do domu w środy :D Dzięki za opinię (i za życzenia też!), postaram się pisać częściej :)

      Usuń
  2. Haha ja tak samo, pierwsze co robię w środę po szkole to Dance Moms :) to one (i ty też :P) zainspirowały mnie do tańca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny wpis Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jednak w Polsce jest więcej fanów Dance Moms :D Śledzę dziewczyny chyba na wszystkim na czym się da :D Szkoda, że nie ma Polskich stron "zrzeszających" fanów, ale dzięki temu można podszlifować język na angielskich :> Co do pytania, oczywiście że chcemy postów o twoim codzinnym życiu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pomysł i pytanie zarazem :P Może nagrałbyś (na kanał zwariowani) siebie tańczącą do jakiejś piosenki z Dance Moms? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha co za zbieg okoliczności! Akurat mam układ do piosenki Voodoo Doll (Kendall tańczyła do niej na nationals 2013). Muszę to w końcu nagrać i wrzucić do internetu!

      Usuń
  6. Super!! :D nie mogę się doczekać żeby zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ćwiczysz balet ? Kocham balet akrobatyke i gimnastke... też trenuje :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także uwielbiam sport, lubię wszystkie które wymieniłaś i jeszcze kilka dodatkowych:) A dzięki Tobie i Mai polubiłam rozciąganie którego nie znosiłam w gimnazjum (w liceum przez 3 lata była siatkówka, ale mi się udawało czasem wymigać, nienawidzę grać w siatkówkę). Co do pytania o pisaniu o sobie to jak najbardziej! Mam jeszcze pytanie: jak długo i jak często można ćwiczyć w domu? Ja ćwiczę 1.5h w domu plus do tego biegam 5km albo 30min(zależy czy idę pobiegać na czas czy na dystans). Co myślisz o opaskach elastycznych na stawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ćwiczyć ile chcesz i kiedy chcesz :) Ja ćwiczę codziennie, od godziny do 3 godzin. Opasek nigdy nie używałam, więc nie wiem.

      Usuń
  9. Mamy tyle wspólnego!!! Kochał akrobatykę/gimnastykę choć dopiero się uczę:) ale dobrze mi idzie.Kocham czytać!!! Po prostu uwielbiam, w każdej wolnej chwili czytam.No i oczywiście piszę książkę !! Czytałam twoją i jest niesamowita! Moja też jest fantasy,pt.,,Moc kryształu'' i mam pytanko kiedy zrobisz filmik jak zrobić przejście w tył z siadu? nie moge się doczekać tego filmiku! <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. 59 yrs old Librarian Jedidiah Rowbrey, hailing from Cookshire enjoys watching movies like Parasite and Pottery. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a McLaren F1. skocz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. 50 year-old Desktop Support Technician Jamal Aldred, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like Major League and Computer programming. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Ferrari 400 Superamerica. na na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)