sobota, 26 kwietnia 2014

Zmiany

Witajcie!
Jak pewnie sami zauważyliście, wygląd mojego bloga zmienił się po raz kolejny :D Stwierdziłam, że muszę coś zmienić, aby całość była bardziej czytelna i wierzę, że efekty wam się spodobały. Mi bardzo :) Wiem, że ostatnim czasie często eksperymentowałam z szablonami, ale mam nadzieję, że się za bardzo na mnie nie gniewacie z tego powodu :)

Ale wygląd bloga to nie jedyna zmiana! Przeglądałam, szukałam, klikałam, podpatrzałam i zastanawiałam się przez cały ranek, aż w końcu znalazłam! Stworzyłam nowiutkie menu, w którym znajdziecie różne zakładki. Planowałam to od dawna, aż w końcu mi się udało. Co nowego utworzyłam?

Po pierwsze, dodałam stronę "O mnie". Jest to nieco zmieniona i zaktualizowana wersja posta, w którym się wam przedstawiłam. Zajrzyjcie tam w wolnej chwili :)

Druga zakładka to "Youtube". Gdy na nią klikniecie, zostaniecie automatycznie przekierowani na mój kanał w tej witrynie. 
Może was zainteresuje!

Dalej utworzyłam Pomysłownię. W tym miejscu możecie pisać do mnie i prezentować swoje pomysły, uwagi i sugestie dotyczące bloga oraz co tam jeszcze chcecie. Czekam na wasze zdanie, na 100% wezmę je pod uwagę :)

Ostatnia zmiana, i chyba najważniejsza. To NIE BĘDZIE blog o mojej wymianie do USA. 
Hahahaha, żartuję! Dalej będę pisać o wszystkim, coś się wiąże z wymianą. Gdy tylko dowiem się czegoś nowego, natychmiast dam wam znać, nie martwcie się. Natomiast stwierdziłam, że będę publikować również inne posty, które nie będą już związane z wyjazdem do Stanów. 

Więc o czym będę pisać? O wszystkim, co mi przyjdzie na myśl. O mojej codzienności. W końcu gdy już wyjadę do USA to właśnie takie posty przyjdzie mi tworzyć, dlatego zacznę już dziś, czemu nie! 
Gdy przeczytam jakąś odjazdową książkę, napiszę recenzję. Gdy w moim życiu zdarzy się coś niespodziewanego, opiszę to natychmiast. Gdy zdobędę fajny przepis, podzielę się nim z wami. Gdy coś osiągnę, napiszę o tym. Gdy znajdę na innym blogu ciekawy pomysł na posta, sama stworzę podobny. Proste!

Aby ułatwić wam odszukiwanie postów z różnych kategorii, zamierzam uruchomić etykiety. Każdy wpis oznaczę odpowiednimi tagami (np. wymiana USA, książki, gotowanie, szkoła, itp.). Nazwy tych etykiet będą wyświetlone w pasku bocznym mojego bloga i jeśli interesują was jedynie posty w jednej z kategorii, wystarczy kliknąć odpowiednią etykietę i voilà! Wyświetlą wam się jedynie notki z tej dziedziny, a nieinteresująca reszta zniknie.

To już koniec zmian, mam nadzieję że wam się spodobały. Zapraszam do Pomysłowni, dajcie znać, co sądzicie :)




2 komentarze:

  1. Świetne zmiany, fajnie, że tak rozwijasz bloga. Mi się bardzo podobają pomysły, ale mam jedną prośbę... Dodawaj częściej wpisy! :D Super, że piszesz o wszystkim i niczym, takie posty są najlepsze :) oczywiście o wymianie też. Dostałaś już potwierdzenie, w jakiej jesteś rodzinie na 100%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, będę dodawać częściej, postaram się ok. 3 razy w tygodniu :) Potwierdzenia nie dostałam, jak dojdą do mnie jakiekolwiek informacje, natychmiast napiszę.

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)