piątek, 27 czerwca 2014

DZIEŃ #5 + Nareszcie wakacje!

Podsumowanie piątego dnia Wyzwania, który nie był tak dobry jak poprzednie:

Sport: 
rower (do szkoły i z powrotem) - 40 minut

Jedzenie:
śniadanie: omlet z dżemem truskawkowym od babci
przekąska: 3 brzoskwinie UFO i 3 zwykłe, kawałek oscypka z żurawiną, trochę jagód, ciastko
obiad: pstrąg i sałata w śmietanie (zapomniałam zrobić zdjęcie xD)
kolacja: 1/2 jogurtu greckiego z jagodami i otrębami

Ocena:
4+

Sportu mało, ale przyjechała do mnie babcia i nie miałam zbyt dużo czasu. Do tego piekłam ciastka, ponieważ będę je sprzedawać jutro i pojutrze na imprezie w mojej miejscowości. Dlatego właśnie zjadłam jedno z nich - musiałam sprawdzić, czy nadaje się do jedzenia i czy nie sprzedam ludziom syfu :) Jutro też nie będę mieć czasu na sport, bo cały dzień będę chodzić z koszykiem i sprzedawać. 

To zdjęcia jedzenia z dzisiaj, druga część posta jak zwykle pod nimi:
śniadanie (wystarczy złożyć na pół i można wcinać)

skromna, ale przepyszna kolacja

jedno ciacho skonsumowałam, reszta czeka na nabywców
Nareszcie nadeszły wakacje! W tym roku krótsze, ale to nic, w końcu wyjazd do USA jest warty nawet braku wakacji. Dzisiaj był mój ostatni dzień w polskiej szkole, a przynajmniej mam taką nadzieję. Świadectwo z paskiem, średnia 5.0 <3 
Moja fryzura z zakończenia roku szkolnego.
Uwielbiam robić fryzury, mogłabym być fryzjerką :)
Pożegnałam się z koleżankami i obiecałam, że postaram się zrobić kilka dni przed wylotem imprezę pożegnalną. W weekend czeka mnie sprzedawanie ciastek (opiszę to w innym poście), w poniedziałek jadę do przyjaciółki na noc filmową Harry'ego Pottera, a potem zabieram się za... 

KRĘCENIE VLOGÓW!!!

Tak, dobrze napisałam :) Zdecydowałam się na vlogi, ponieważ dzięki nim mogę odpowiedzieć na więcej waszych pytań w krótszym czasie, co jest dla mnie ważne, ponieważ mam w wakacje tyle rzeczy do zrobienia, że od rana do wieczora będę pracować. Na szczęście dobrowolnie, więc nie będę się męczyć. Same przyjemności!

A to moja wakacyjna TO DO LIST:

  • nakręcić 5 sezon "Zwariowanych" (chyba ostatni)
  • nakręcić vlogi
  • nakręcić filmiki o zdrowym stylu życia w ramach "Zwariowanych"
  • zredagować moją książkę, aby była gotowa do wydania
  • przygotować się do wylotu do USA
  • codziennie trening akrobatyki i tańca
  • wyjazd nad morze do Jastarni
  • przeczytać tyle książek, ile tylko się da!!!
Na koniec dodaję motywujący obrazek, na który natknęłam się gdzieś w internecie:

10 komentarzy:

  1. Kiedy dodasz nowy rozdział książki (od wczoraj co 10 minut sprawdzam:-P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poniedziałek, a kolejne w następne poniedziałki :)

      Usuń
  2. Tylko nie ostatni sezon Zwariowanych!!!! :( Jesteś jedyną osobą na polskim yt, która zajmuje się akrobatyką w sposób, w który da się to zrozumieć wgl... (nie obrażając innych - to moja opinia)
    I wreszcie vlogi ahhhh czekałam na to tyle czasu! :D już nie mogę się doczekać, żeby poznać Cię lepiej, nie tylko jako "cześć jestem Marysia a to moja siostra Maja".
    Będziesz wydawać swoją książkę? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Już chyba pokazałam wszystkie ćwiczenia, które umiem xD Maja od września idzie na akrobatykę, jak się nauczy czegoś nowego to w przyszłości nakręci o tym odcinek. Po 5 sezonie będziemy mieć 100 odcinków!
      2. Tak, będę wydawać :)

      Usuń
  3. Wiem, że ćwiczysz balet a jesteś już on pointe? :)
    Wydaje mi się, czy w filmiku o obciąganiu palców masz koszulkę z ALDC? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę balet tylko w zakresie przechodzenia z różnych pozycji nóg i rąk do innych pozycji, ewentualnie wygięcia w tył, plie i takie z pozoru proste ćwiczenia, które jednak takie proste nie są, jeśli chce się je poprawnie wykonać. Nie ćwiczę on pointe. Balet jest mi potrzebny tylko po to, żeby ładnie się poruszać, mieć ładne linie rąk i nóg oraz obciągać palce podczas tańca. Balet jest podstawą jeżeli chce się cokolwiek tańczyć (no chyba że breakdance, wtedy nie xD)
      2. Tak, oryginalna :) Dostałam na urodziny od rodziców, który wiedzą, że mam obsesję na punkcie Dance Moms.

      Usuń
  4. a dlaczego masz krótsze wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na wymianę wyjeżdżam już w sierpniu, w USA większość szkół zaczyna rok szkolny właśnie w środku sierpnia.

      Usuń
  5. 28 year old Sales Representative Esta Kleinfeld, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti and Rock climbing. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a 3500. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Też od dłuższego czasu staram się jeść ciekawsze potrawy, a te, które zaprezentowałaś miałam okazję spróbować podczas wypadu na Wyspy Karaibskie w jednej z restauracji. Co do vlogów - warto je robić.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)