poniedziałek, 30 czerwca 2014

DZIEŃ #8

Witajcie :)

Dzisiaj nie będę się rozpisywać, podsumuję ósmy dzień Wyzwania z Ewą Chodakowską, no i dodam krótką notkę z opisem dnia:

Sport: 
SKALPEL WYZWANIE - 40 minut
rozciąganie i akrobatyka - 30 minut

Jedzenie:
śniadanie: jajecznica z białek i wafel ryżowy z białym serem i rzodkiewką

obiad: warzywa na patelni i
 paluszki rybne
kolacja: ryż z truskawkami

Ocena:
5

Dzisiaj musiałam siedzieć w domu z siostrą, ponieważ jej przedszkole jest w wakacje zamknięte. Uczyłam ją angielskiego i budowałyśmy domek dla lalki z klocków Lego. Poza tym poprawiłam 4 i 5 rozdział mojej książki. Zabrałam się za 2 część Harry'ego Pottera, czytam to już chyba z dwudziesty raz, ale od kilku lat nie czytałam, więc sobie odświeżam. Ta seria jest światowym bestsellerem, więc warto podpatrzeć, co się w niej wyróżnia, żeby potem wsadzić to do swojej książki xD Pierwsza zasada, której się nauczyłam, brzmi: "KILL THE ADVERBS, KILL THEM ALL", sama autorka mówiła o tym w wywiadzie. Napisałam po angielsku, bo dla mnie tak brzmi lepiej. Adverbs, czyli przysłówki, to słowa kończące się na -e oraz -o, np. dobrze, szybko, lekko, ładnie. Po dłuższych oględzinach stwierdzam: "ŚMIERĆ PRZYSŁÓWKOM!". Zabijam je wszędzie, gdzie tylko się da. I wiecie co? Tekst czyta się o wiele płynniej :)

Na koniec zdjęcia jedzenia z dziś:
pychotka!

To porcja dla mnie. Moja siostra zjadła 2x więcej paluszków i 6x mniej warzyw :D
No i dobrze, więcej dla mnie. Ubóstwiam te warzywa <3

Zapomniałam, że mam zrobić zdjęcie, i zaczęłam już jeść xD Wybaczcie :)

3 komentarze:

  1. dodaję do listy blogów wymieńców , ok ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana chciałam zapytać czy można zapraszać cię na facebooku?
    A i odpowiedź na pytanie o ten kanał. Wydaje mi się, że lepiej jakbyś założyła osobny kanał na te vlogi ze Stanów - tak samo jak masz dwa osobne blogi na wymianę i na akrobatykę :) MeryBerry ( skoro Marysia to Mery w USA ) :P jak będziesz potrzebowałam pomocy to pisz, pomożemy! :)
    Kto jest Twoją ulubioną tancerką w Dance Moms, a kto mamą?
    I jaki jest Twój ulubiony group dance, trio, duet? I solo każdej z dziewczyn? :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)