poniedziałek, 19 maja 2014

DOSTAŁAM RODZINĘ!!!

WITAJCIE!!!
DZISIAJ WSZYSTKO WIELKIMI LITERAMI, ABY LEPIEJ ODDAĆ MOJE EMOCJE xD DOSŁOWNIE MINUTĘ TEMU DOSTAŁAM MAILA Z FUNDACJI O HOST RODZINIE! JADĘ DO TEKSASU, TO JUŻ PEWNE!!! SKACZĘ Z RADOŚCI PO CAŁYM DOMU, BIEDNI MOI SĄSIEDZI. JAKOŚ TO PRZEŻYJĄ, W KOŃCU TAKA WIADOMOŚĆ NIE PRZYCHODZI DO CZŁOWIEKA CODZIENNIE. 

ALE SUPER ALE SUPER ALE SUPER ALE SUPER
!!!

Jednak wrócę do normalnych liter, aby was nie odstraszyć :) Dzisiaj po szkole byłam u fotografa zrobić zdjęcie wizowe! W tym tygodniu wypełnię wniosek i umówię się na rozmowę z konsulem. Na razie przeglądam aplikację rodziny, w zasadzie nie ma tam nic, czego bym się czepiała, więc jest dobrze :) Moim jedynym obowiązkiem będzie sprzątanie po sobie + oczywiście odrabianie lekcji, czyli to samo, co u mnie w domu. Jeszcze nie wiem, czy będę miała swój pokój, bo w aplikacji rodziny są sprzeczne informacje, ale hdad pisał mi na fejsie, że będę mieć swój. Zapytam się jeszcze hmom.

W aplikacji podane jest mnóstwo rzeczy, m. in. o której mam chodzić spać. A więc w tygodniu jest to 21:00 a w weekendy 23:00. Pewnie wiele osób wybałuszyłoby oczy, ale mi to pasuje. W domu chodzę spać o 21:30 (z własnej woli xD) i budzę się o 5:30 bez budzika, co mi bardzo odpowiada. Tak, wiem, że to dziwne :D

Moja szkoła jest jakieś 5 km od domu, czyli tyle co mam teraz. Mogę śmiało stwierdzić, że mam szczęście (znowu - tak, to cała ja), ponieważ niektórzy wymieńcy mają 40 km. Dodatkowo rodzina pisze, że będą mnie wozić na zajęcia pozalekcyjne :) Muszę się koniecznie na coś zapisać, żeby nie wrócić do domu z podwojoną masą ciała xD

Moi hości to Leah i Reuben, mają 33/34 lata. Hmom nie pracuje, jest cały dzień w domu (hdad pisał, że hmom prowadzi w domu przedszkole, ale nie ma o tym informacji w aplikacji), a hdad jest policjantem (czy raczej szeryfem, albo coś podobnego). Host rodzeństwa będę mieć aż 5: Cheyenne (siostra, 12 lat), Brenna (siostra, 10 lat), Realynne (siostra, 9 lat), Leighton (brat, 6 lat) i Richard (brat, 2 latka). Nie mają zwierząt. 
Rodzina pisze, że lubią spędzać czas poza domem, każdy z lubi jakiś sport (choć przyznam, że nie wyglądają na fanów ruchu :D, ale będę ich motywować), lubią też oglądać TV (ja nie przepadam, ale nowy odcinek Dance Moms zawsze spoko).

Szkołę zaczynam 20 sierpnia, mam przylecieć do Teksasu max. 5 dni przed tym terminem, a kończę 5 czerwca i mam 5 dni na wylot.

Oficjalne odliczanie dni do wylotu uważam za rozpoczęte!

20 komentarzy:

  1. Nie żebym cię martwiła, ale Dance Moms leci o 21 :D czyli kiedy musisz iść spać xD chyba 9/8c więc nie wiem, ktora godzina Cię będzie obowiązywać :P Strasznie mnie zdziwiły godziny snu, ale to, że mają małe dzieci sporo wyjaśnia :) a wiesz już do jakiej szkoły będziesz chodzić? Coraz bardziej chcę jechać na taką "wymianę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Coś mi się nie chce wierzyć w te godziny snu, pewnie są orientacyjne, a nawet jeśli to raz w tygodniu zgodzą się na Dance Moms, będę pertraktować xD
      2. Lehman High School

      Usuń
  2. Nie boisz się sama tak jechać ? Twoi rodzice bez problemu się zgodzili ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie boję się xD Już nie pamiętam, bo mówiłam im o tym ze 2 lata temu, ale chyba tak.

      Usuń
  3. skąd się wziął pomysł na wymianę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka znalazła w internecie stronę z wymianami i od razu wiedziałam, że to coś dla mnie.

      Usuń
  4. czytając twojego bloga też nabieram chęci na taką wymianę :) moim marzeniem jest podróż no NYC :) droga jest taka wymiana ? od czego zacząć coś takiego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz mieć przygotowane 30 tys. zł (ale koszty rozkładają się na kilkanaście m-cy), zacznij od poszukania fundacji, która cię interesuje, możesz wejść tu: http://www.naukaipraca.pl/

      Usuń
  5. co chcesz studiować ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie boisz sie ze wejdziesz na pierwszą lekcje, usiadziesz w ławce i ... nie bedziesz rozumiala o czym mówi nauczyciel. Te wszystkie nazwy choćby z biologii albo omawianie literatury... nie przeraza cie to ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo dobrze znam angielski xD wszystkie seriale oglądam po angielsku i czytam książki po angielsku

      Usuń
  8. a np. te wszystkie nazwy (np. mikroelementy, cytoplazma) po angielsku , taki specyficzne dla przedmiotów też znasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ale skomplikowane nazwy często są podobne w większości języków

      Usuń
  9. z jakim wyprzedzeniem trzeba coś takiego rezerwować ?

    OdpowiedzUsuń
  10. a nie boisz się lecieć samolotem? leciałaś już kiedyś?masz lot z przesiadką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Miliony ludzi lata codziennie, więc to nic strasznego. Leciałam już kilka razy, ale zawsze z biurem podróży. Lot na pewno będzie z przesiadką, pewnie nawet z dwoma.

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)