niedziela, 18 maja 2014

Hurra, słońce!

Witajcie!

Dzisiaj taki post o niczym :) Właśnie sprawdziłam pogodę i okazało się, że w środę ma być 31 stopni, a cały tydzień będzie piękna pogoda. Także siedzę i piszę, i gapię się w ekran z bananem na twarzy :D Nie znoszę brzydkiej pogody, bo nie mogę jeździć rowerem do szkoły, nie mogę wyjść na rolki i w ogóle nie mogę nigdzie wyjść. Książki też się gorzej czyta z powodu słabego światła, cały świat jest smutny i bez życia. Dlatego jestem szczęśliwa, że chmury w najbliższych dniach do nas nie zawitają :)

Po sprawdzeniu pogody weszłam na stronę szkoły, aby zobaczyć szczęśliwe numerki na ten tydzień. I co się okazało? Mam jutro szczęśliwy numerek (14)!!! Także strasznie się cieszę, bo mam wtedy sprawdzian z polskiego, którego nie mogę zawalić, bo chciałabym mieć 6 na koniec i teraz nie muszę się uczyć na żadne inne przedmioty! W ogóle w tym tygodniu mam 4 sprawdziany, nie wiem, jak ja się z tym wszystkim wyrobię. Jakoś to będzie, i tak zawsze uczę się dzień przed testem. Wyznaję zasadę"zakuj, zdaj, zapomnij", która w polskiej szkole sprawdza się perfekcyjnie, ponieważ kilka dni po sprawdzianie pamiętam mniej więcej 5% tego, czego się uczyłam. Mam nadzieję, że w Ameryce będzie inaczej!


1 komentarz:

  1. 46 yr old Senior Editor Kori Murphy, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Puzzles. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. kliknij aby przeczytac wiecej

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)