środa, 13 maja 2015

Deszczowe dni

Od ponad tygodnia przechodzimy przez okres deszczów i burz. Prognoza pogody nie zapowiada poprawy w najbliższych dniach, na szczęście raz na kilka dni potrafi się przejaśnić i udaje mi się wybrać na basen. Ostatnio w drodze powrotnej zmęczyło mnie, lało jak z cebra, ale w końcu i tak byłam mokra. Jedyny powód, dla którego toleruję deszcz, to nasz ogród. Rośliny rosną jak na drożdżach!

W szkole nie robimy prawie nic, więc oglądam jeden film dziennie na telefonie. Wczoraj obejrzałam "Interstellar", który poleciło mi kilka osób i jestem nim zachwycona. Interesuję się kosmosem odkąd pamiętam, więc film był w moim guście. Aktualnie jestem na algebrze i powtarzamy parabole, a że wszystko rozumiem, to wsadziłam słuchawki w uszy i piszę bloga. Na historii skończyliśmy oglądać Forresta Gumpa i przez pozostałe pół godziny przeglądaliśmy sceny usunięte i dodatki specjalne. Na psychologii będziemy kończyć film "Sam", na teatrze pracujemy nad streszczeniami musicali, a że ja swój skończyłam wczoraj, to zacznę oglądać kolejny film - "Jeszcze większe dzieci". Na anatomii robimy projekt, gdzie każdy ma zrobić prezentację na temat wybranej choroby, więc zabiorę się do roboty, bo do piątku muszę oddać notatki z wyszukiwania, a wczoraj nic nie zrobiłam, bo oglądałam film. Na tańcach nie robimy nic, więc będę kontynuować film. Obyśmy też nic nie robili na angielskim.

16 komentarzy:

  1. a tak narzekałaś na polską szkołę, że bez sensu tam chodzić bo nic nie robimy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. a co to się porobiło w tej amerykańskiej, jak dotąd bardzo kreatywnej szkole - nauczyciele się wypalili, czy to ze względu na zbliżający się koniec roku szkolnego jest taki luzik (podobnie jak to się dzieje pod koniec roku u nas)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec roku się zbliża, zostało 11 dni szkoły oraz finals

      Usuń
  3. Mogę wiedzieć na jakiej stronie oglądasz filmy na telefonie? Też mam takiego starego samsunga, więc znasz ten ból. :D Ale mam zamiar kupić wreszcie normalny telefon, więc interesuje mnie na jakiej stronie oglądasz filmy na telefonie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś dawałaś w jakimś poście taki link do filmu na youtubie o jakiejś dziewczynie co nie umiała mówić od urodzenia, czy coś. Nie mogę tego znaleźć, pamiętasz tytuł, albo w którym miesiącu pisałaś o tym filmie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podasz kilka twoich ulubionych piosenek? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ostatnio w drodze powrotnej zmęczyło mnie, lało jak z cebra, ale w końcu i tak byłam mokra."
    Tam powinno być ,,zmoczyło" a nie ,,zmęczyło", Bo jak na razie to zdanie wyrwane z kontekstu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację. Słownik w telefonie poprawił mi wyraz i nie zauważyłam zmiany :)

      Usuń
  7. Wiesz już kiedy i jaki będzie nowy filmik na Ameryce oczami nastolatki? :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg. mnie za kilka dni powinien pojawić się filmik o promie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)