wtorek, 16 grudnia 2014

Finals

W tym tygodniu zdajemy testy końcowe, czyli tak zwane finals. Dziś mieliśmy test z angielskiego, który był łatwy i nie trzeba się było na niego uczyć, ponieważ mieliśmy jedynie przeczytać nowy tekst, odpowiedzieć na pytania odnośnie tego co przeczytaliśmy, oraz napisać wypracowanie na dany temat. Wszystkie teksty, które omawialiśmy w tym roku, nie były ważne, liczyła się umiejętność pisania oraz czytania ze zrozumieniem. Do tego nauczyciel w piątek podyktował nam notatki (pierwszy raz od początku roku szkolnego), zdradzając trudne słowa na teście, żebyśmy sobie poradzili. Aby nas zmotywować do pisania powiedział, że jeśli oddamy dzisiaj pełne notatki, to dostaniemy dodatkowe punkty na sprawdzianie. Oczywiście skorzystałam z okazji, za każdym razem korzystam. Dodatkowych punktów nigdy za wiele!

Po powrocie ze szkoły spędziłam czas na rozmawianiu z hostami i pracowaniu nad powtórką z anatomii. (Jutro mam testy z anatomii i z tańca.) Wszyscy nauczyciele dają nam powtórki, które możemy przerobić, jest na nich wszystko to, co może się pojawić na sprawdzianie, nigdy nie ma niespodzianek. Siedziałam kilka godzin odpowiadając na pytania z kserówki, w końcu skończyłam, hurra! Jutro oddam moją powtórkę i dostanę za to dodatkowe punkty. Uwielbiam to, że można w ten sposób zarobić trochę procentów na sprawdzianie. Aby zdać jakikolwiek przedmiot, trzeba mieć średnią 70%, 70-79% to ocena C, 80-81 to B, 90-100 to A. Jak na razie mam same A, ale nie wiem jak sytuacja będzie się prezentować po finals. Anatomia pewnie pójdzie mi dobrze, bo zrobiłam powtórkę, do tego mnie to interesuje. Jednak już mnie głowa boli od tej nauki, idę wziąć prysznic i wracam do Clary i Jace'a, przeżywając ich przygody z "Miasta niebiańskiego ognia". Keep calm and be a Shadowhunter.






4 komentarze:

  1. Świetnie się czyta Twojego bloga :)
    Kiedy dokładnie Wracasz do Polski ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu bardzo chcę się nauczyć skorpiona (w leżeniu) z mostka. Tylko że, moja głowa nie może się obrócić (xD ) i ląduję przy tym na twarzy ( xD ) Jakaś rada ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnośnie finals: http://youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=ohBQ59OXnYM

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie, to nie jest mój filmik i nie, nie reklamuję swojego kanału xD

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)