wtorek, 30 grudnia 2014

Przymrozek

Rano zdarzył się cud! Kiedy obudziłam się o wschodzie słońca, zastałam taki oto zimowy widok:



Od południa opiekowałam się dziećmi, hości w tym czasie wybrali się do San Antonio, aby pozałatwiać jakieś sprawy. Kiedy wzięłam dzieci do parku, chodziliśmy już w krótkim rękawku, było prawie 20 stopni! A gdy wracałam spacerkiem do domu o 19:00, byłam w bluzie i było mi w sam raz. Pogoda w Teksasie jest szalona.

Wyjaśnienie do przepisu z naleśnikami: potrzebujecie tego sera:

17 komentarzy:

  1. Marysiu! W poscie pt. " Odpowiedzi na pytania " napisalas ze jestes wyznania katolickiego ale czy nie chodzilo Ci o chrzescijanskiego? Przepraszam za takie glupie pytanie ale bylo by mi bardzo milo gdybys na nie odpowiedziala. ;) POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno chodziło jej o katolicyzm. Chrześcijaństwo to religia, a jednym z jej wyznań jest katolicyzm. Cerkiew prawosławna i protestanci to też chrześcijanie, ale innego wyznania. Pozdrawiam "niewiernych" - ciocia Marysi - Małgosia ;-)

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje za wyjasnienie. Rowniez Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Marysiu, napisałaś ostatnio, że po wymianie nie wracasz do Ameryki i, że nie wrócisz do polskiej szkoły, a więc nie pójdziesz do trzeciej klasy liceum, nie będziesz zdawać matury ani nie pójdziesz na studia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nikogo wprowadzać w błąd, ale wydaję mi się, że Marysia podejdzie do egzaminów, które (po zdaniu) zapewnią jej ukończenie szkoły średniej. Czyli biorąc pod uwagę, że część uczelni przyjmuje międzynarodowych uczniów (bez polskiej matury) może będzie mogła się uczyć w Polsce? Nie wiem, poczekajmy na odpowiedź Marysi :)

      Usuń
    2. A na studia pójdziesz?

      Usuń
    3. nie wiem, nie planuję w najbliższym czasie

      Usuń
    4. Jak zdasz tam maturę, skoro jesteś w 2 klasie liceum?

      Usuń
    5. Ja ci dam nie iść na studia!!! Wrócisz to pogadamy - ciocia Małgosia ;-)

      Usuń
    6. hahahaha :) w USA można zdać maturę kiedy się chce

      Usuń
  3. Jesli chodzi o pytania to chodzilo mi o testy po ktorych nie musisz wracac do polskiej szkole bedziesz je zdawac?

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno w komentarzach, ktoś poruszył temat glutenu. Marysiu, ostatnio znalazłam przepis na !!!bezglutenowe!!! babeczki. Wiem, że lubisz jeść dobre rzeczy, więc może pokarzesz amerykańskiej rodzinie, co to znaczy dobrze się odżywiać?! Ja też mam zamiar je wypróbować. Tu masz link:
    http://www.kwestiasmaku.com/desery/muffiny_cupcakes/muffinki_czekoladowe_bezglutenowe/przepis.html

    OdpowiedzUsuń
  5. marysiu błagam obejrzyj to jest o dance moms uśmiejesz się
    https://www.youtube.com/watch?v=v6DjOcN7P-w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Marysia ogląda sezony Dance Moms na bieżąco i już widziała z pewnością ten odcinek ;) To jest 4 sezon.

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)