poniedziałek, 23 marca 2015

Lexus i koreańskie jedzenie

Rano pojechaliśmy do salonu samochodowego Lexusa. Hości chcą kupić albo małego "sportowego" lexusa, albo pickupa jakiejś innej marki, nie mogą się zdecydować. Doradziłam im, żeby kupili oba, bo oba mi się podobają. Oczywiście nie stać ich na dwa nowe samochody, więc moim zdaniem powinni kupić pickupa, będzie użyteczniejszy. Jednak lexus także byłby świetny, bardzo mi się w środku podobał, ponieważ był jasno-beżowy a nie szary, jak większość samochodów, którymi miałam okazję się przejechać. Jedyne co mi nie pasowało to to, że czułam się w środku klaustrofobicznie, przyzwyczaiłam się to ogromnych amerykańskich samochodów z trzema rzędami siedzeń i wysokimi dachami.

Na lunch pojechaliśmy do koreańskiej restauracji. Dołączyła do nas Virginia, która jest Koreanką, bez niej byśmy tam nie poszli. Koreańczycy słyną z tego, że wszystkich poza swoimi rodakami mają w nosie, więc obsługa byłaby okropna. Nawet mimo obecności Virginii kelnerka sprawiała wrażenie nienawidzącej życia, więc miałam prawdziwe "korean experience". Jenn wychwalała kuchnię koreańską od dawna, trochę się zawiodłam, jedzenie przeciętne. O wiele bardziej pasuje mi kuchnia japońska.

Ten talerz na środku to grill, pod nim znajduje się palnik. Po obu stronach możecie zobaczyć surowe mięso, które sami mieliśmy sobie przyrządzić.


Popołudnie spędziłam przed komputerem kończąc pisanie bloga i rozwijając kanał "Zwariowani".Youtube dodał nową funkcję o nazwie "karty", która umożliwia promowanie filmików w filmikach. Teraz przy oglądaniu odcinka o szpagacie automatycznie otrzymacie linki do filmów pokrewnych razem z miniaturami i opisem.

5 komentarzy:

  1. Marysiu, umiesz jeść pałeczkami? Jeśli tak to ile czasu zajęło ci nauczenie się tego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, czy w USA w szkołach są dzienniki papierowe czy elektroniczne (jak w Polsce bardzo popularny Librus)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W usa popularny jest chyba SKYWARD

      Usuń
    2. U nas jest elektroniczny, ale nie wiem, jak się nazywa.

      Usuń
  3. 27 year old Database Administrator II Leeland Tomeo, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Homebrewing. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Contour. sprawdz to

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)