wtorek, 24 marca 2015

Sesja zdjęciowa

Ostatni dzień Spring Break zaczęłam od przygotowań do odwlekanej od miesiąca sesji zdjęciowej. Pogoda nareszcie się nade mną zlitowała, zrobiło się bardzo ciepło i słonecznie. Wyjęłam z garderoby kilka sukienek oraz kurtek i swetrów, zrobiłam sobie zdjęcia we wszystkich możliwych kombinacjach, aby wybrać najlepszą z nich. Zadzwoniłam do mamy na skype, doradziła mi kurtkę dżinsową i niebieską bluzkę. Spodobało mi się takie zestawienie, pozostało tylko pytanie, co ubrać jako dół. Na pewno nie spodnie, nie przy mojej wadze. Wybrałam spódnicę. Do plecaka spakowałam ubrania na zmianę, zrobiłam makijaż, zaplotłam warkocz i udałam się do domu fotografki.

Pojechałyśmy do centrum naszego małego miasteczka. Fotografka była bardzo miła i przyjemnie mi się z nią pracowało. Często robi zdjęcia w tej lokalizacji, więc zna ciekawe miejsca, gdzie można zrobić cudowne zdjęcia. Jestem bardzo zadowolona z efektów! Zaproponowałam koleżankom, żebyśmy zrobiły sobie sesję z tą fotografką pod koniec roku szkolnego, pomysł im się spodobał.

Po powrocie z sesji miałam wolną chatę - hości pojechali do klasy Jenn, aby rozwiesić wszystkie nowo zakupione dekoracje, a następnie do sklepu spożywczego. Jako że byłam ładnie ubrana a pogoda była perfekcyjna, postanowiłam nakręcić dla was nowy filmik na kanał "Ameryka oczami nastolatki" o nauce języków, który ujrzy światło dzienne najpewniej pod koniec tygodnia. Na "Zwariowanych" nie wstawię nic nowego w najbliższym czasie, bo skończył się 5 sezon. Zdecydowałam się nakręcić kolejny sezon, ale musicie uzbroić się w cierpliwość.

Skończyłam czytać "Biznes XXI wieku" i jestem zainspirowana do pracy nad przychodem pasywnym. Jeszcze nie wiem, co mogłabym otworzyć, ale zgodnie z radą Roberta Kiyosaki będzie to coś, co można łatwo powielić. Chcę stworzyć franczyzę, aby inni mogli bogacić siebie i mnie w tym samym czasie. 

Po południu dostałam moje zdjęcia z sesji, ponad 200 pięknych ujęć, które absolutnie kocham! Musiałam wybrać 25, które fotografka dla mnie obrobi. Było ciężko, przy selekcji podwoiłam ten numer, jednak w końcu udało mi się wytypować 25. Nie ma to wielkiego znaczenia, ponieważ i tak zachowuję wszystkie zdjęcia, a nie widzę wielkiej potrzeby obróbki, podobają mi się takie jakie są.

Wybrałam z mamą zdjęcie, które będzie na okładce mojej książki przy opisie autora. Okładka jest gotowa, czeka tylko na dokonanie niewielkich zmian. Kiedy dostanę ostateczną wersję, na pewno się z wami podzielę! Już się nie mogę doczekać wydania! Przy obiedzie miałyśmy burzę mózgów z Jenn na temat promocji książki. Jak na razie najciemniejszą stroną jest dla mnie dystrybucja, nie mam pojęcia, jak się do niej zabrać, ale jakoś dam radę. Wcześniej nie miałam pojęcia o procesie wydawniczym, ale daliśmy radę i okazało się to proste. Kilka lat temu nie miałam pojęcia o obrabianiu filmików, ale okazało się to proste. Dam radę! Chcę zobaczyć moją książkę w Empiku, a następnie w wersji anglojęzycznej.

Dinner był przepyszny, uwielbiam domowe gotowanie Jenn. Ktoś mnie pytał w komentarzu czy umiem jeść pałeczkami: umiem, nie jest to trudne, po prostu trzeba umieć ugotować ryż, aby się lepił. Jednak jem widelcem, bo tak mi wygodniej, pałeczki czasami nie chcą mnie słuchać, podobnie jak widelec i nóż nie chciały mnie słuchać, kiedy uczyłam się nimi jeść i przerzucałam się na widelec przy każdej możliwej okazji. Musiałabym trochę poćwiczyć, aby posługiwać się nimi komfortowo, tylko że mi się nie chce. Chociaż jak teraz o tym myślę, to wydaje mi się to dobrym pomysłem, bo będę jeść wolniej, co zaskutkuje jedzeniem mniej.


Sushi akurat ze sklepu:

Zdjęcia z sesji:







25 komentarzy:

  1. Jejku! Jak ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach! Zupełnie jak nie ty. Super ci w sukience ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Świetnie wyglądasz w tym warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow Marysiu cudowne😍👌 Ja tez kiedys chcialbym napisac ksiazke ale niewiem w jakim programie na komputerze ani nawet jak Ja wydac 😭 pomozesz plis?💘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program nie ma znaczenia, możesz użyć Worda :) A wydawaniem proponuję się zająć, jak już będziesz miała gotowy tekst ;)

      Usuń
  4. Ale cudowny post! Prześliczne zdjęcia, nie mogę się doczekać książki i ciesze się na nowy filmik!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna :* częsciej sie maluj :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czarna sukienka świetna! Ale ci w niej ładnie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. to ostatnie najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to, gdzie siedzisz na krześle. Które z nich umieścisz w książce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że to na krześle najpiękniejsze!💕

      Usuń
  9. Zdjęcia są przepiękne! :) Każde wyglądałoby dobrze na okładce. Już nie mogę doczekać się książki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty płacisz za wydanie książki czy wydawnictwo?

    OdpowiedzUsuń
  11. To ostatnie jest prześliczne! Mi najbardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :)
    Marysiu, w jakim programie obrabiasz filmiki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Farbowałaś lub rozjaśniałaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zdjęcia z sesji są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki masz kolor oczy?
    Śliczne zdjęcia, ale wg mnie przedostatnie najlepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile zapłaciłaś za sesje?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! *_* wyglądasz jak Biedronka z "Miasto 44" :O

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)