poniedziałek, 30 marca 2015

Post prosto z drzewa

Właśnie siedzę na drzewie nieopodal kortów tenisowych i czekam na rozpoczęcie lekcji. Dziewiąta i dziesiąta klasa piszą dziś testy z matematyki i z angielskiego, które są wymagane do ukończenia szkoły, więc dwie ostatnie klasy przychodzą do szkoły później, aby im nie przeszkadzać. Lekcje rozpoczynają się o 11:50, jednak autobus odebrał nas z domu o normalnej porannej godzinie i nie kursował ponownie. Kto ma samochód, ten może przybyć pózniej, inni nie mają wyboru i jadą rano. Musiałam coś ze sobą zrobić, więc poszłam za szkołę i znalazłam drzewo, które idealnie nadaje się do wspinaczki i do przesiadywania w wygodnej pozycji bez bólu tyłka. Postanowiłam pouczyć się do testu GED, który będę pisała prawdopodobnie w najbliższych dniach.



Wczoraj pojechałyśmy z Jenn do centrum ogrodniczego, aby kupić parę rzeczy i w końcu założyć od dawna planowany ogródek. Nabyłyśmy zioła oraz nasiona cukinii i groszku, jednak wrócimy po więcej. Kiedy chciałyśmy kupić ziemię, sprzedawczyni powiedziała nam, że będziemy potrzebowały kilkaset worków, ewentualnie możemy przyjechać pick-upem i załadować ziemię na tył ciężarówki. Tak się składa, że nie mamy pick-upa, więc kupiłyśmy jedynie pięć worków ziemi, aby zasadzić nasiona w doniczkach i przesadzić je do ogródka, kiedy będzie gotowy. W tym tygodniu Jenn ma zamiar poprosić kogoś z ciężarówką, aby przewiózł dla nas ziemię.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. http://www.onlinegedpracticetests.com/images/math1.gif Znalazłam taki przykładowy test i muszę przyznać, że jestem zszokowana poziomem :'D Niemniej jednak życzę ci powodzenia Marysiu na teście! :) I mam pytanie - po zdaniu możesz normalnie pracować w Polsce, czy musiałabyś wyjechać?

      Usuń
    2. Mam otwartą drogę na studia.

      Usuń
  2. Parę postów temu dodałaś screeny z odliczaniem dni do powrotu do domu, jak się nazywa ta aplikacja?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholernie wysoko się wspinałaś, nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak niby miała się wspinać wysoko, skoro drzewa na zdjęciu nie są specjalnie wysokie?

      Usuń
  4. Hej!
    Masz może aska lub odpowie.pl ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od którego roku życia zaczęłaś nosić okulary ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na teście :)
    jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)