środa, 8 października 2014

Walmart i H-E-B

Dzisiaj z powodu braku czasu mam dla was filmik, a nie posta. Jutro nadrobię zaległości i opiszę dwudniowy skrawek mojego życia w USA. Po szkole zdrzemnęłam się półtorej godziny, obudziłam się o szóstej, a tu jeszcze trzeba było przerobić filmik oczekujący na edycję od tygodnia i odrobić zadanie domowe. Nie mogłam także pominąć najnowszego odcinka Dance Moms - ostatniego w tym sezonie!!! Był fantastyczny, nie wiem, jak ja wytrzymam do kolejnego sezonu!


1 komentarz:

  1. dziękuje ci za ten filmik! kiedy będą nowe posty? naprawdę cię podziwiam za twoją odwagę i wytrzymałość<3 powodzenia z życiem w USA:-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)