środa, 15 kwietnia 2015

Domowy ogród gotowy

Wczoraj dostarczono nam ziemię do ogrodu, więc nareszcie mogłyśmy wypełnić dawno zbudowane drewniane "piaskownice" i zasadzić w nich rośliny. Potrzebowałyśmy specjalnej ziemi, ponieważ ta w naszej okolicy jest jednym wielkim gliniastym bagnem. Przesadziłyśmy rośliny zasadzone wstępnie w doniczkach, które zdążyły wykiełkować, do tego zasiałyśmy różne nasiona: ogórki, arbuzy, cukinie, groch, truskawki, sałatę, paprykę, jalapeńo i pomidory. Już nie mogę się doczekać pierwszych zbiorów, które nastąpią pewnie na przełomie czerwca i maja, czyli zaraz przed moim wyjazdem. Bardzo tęsknię za domem, ale z każdym dniem czuję coraz mocniej, że będę też tęsknić za Ameryką. Mam fantastycznych hostów, na pewno będę rozmawiać z Jenn na FaceTime non stop, do tego będę tęsknić za koleżankami z innych krajów, szczególnie za Susi. Wszystkie wyczekujemy wycieczki do Hiszpanii latem 2016.

Dziś rano miałam ostatni trening tenisa. Odbijałam fatalnie, nie wiem, co się ze mną stało. Akurat w momencie, kiedy się rozgrzałam i odzyskałam kontrolę nad piłką, skończył się trening. O ironio! Mam nadzieję, że na jutrzejszym turnieju, najważniejszym w całym sezonie, będzie czas na rozgrzewkę. Po treningu Hailey, która podwoziła i odwoziła mnie z treningów od stycznia, wręczyła mi Księgę Mormonów. Spodziewałam się jakieś formy "nawrócenia", w końcu w wielu religiach ludzie starają się przekonać innych do swoich wierzeń, jednak zaskoczył mnie fakt, że Księga jest w języku Polskim! Hailey była bardzo miła, nie naciskała, abym przyjęła prezent, oczywiście wzięłam książkę, częściowo z grzeczności, częściowo z ciekawości, ale i tak zostawię ją gdzieś w USA, w końcu mam masakryczny limit bagażu i nie mam zamiaru się "nawracać". Planuję upiec jakiś dobry polski placek dla Hailey oraz dla Alli, bo gdyby nie one, nie mogłabym trenować tenisa.




19 komentarzy:

  1. Czytam właśnie książkę o mormonach, okropna sprawa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki jest tytuł tej książki? Chętnie przeczytam

      Usuń
  2. Mogłabyś napisać cos więcej o tej wycieczce do Hiszpani? Bo chyba na razie nic o niej nie wspominałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok jedziemy wszystkie do Susi, za 2 lata do Cindy do ekwadoru, za 3 do Niemiec, za 4 do Polski a za 5 do Chin.

      Usuń
  3. Te skrzynki to jak grobowce

    OdpowiedzUsuń
  4. Deóch członków mojego ulubionego zespołu jest mormonami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Marysiu :3 Gratuluję Ci ogródka i mam dla Ciebie propozycję do kolejnego filmiku :D To może troszkę zniwelować twój plan odchudzania z Jenn, ale myślę, że fajnie by było gdybyś nagrała test amerykańskich słodyczy :P Wiem, że cały czas opowiadasz, że smakują jak plastik, ale może znalazłabyś jakieś wyjątki? Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywiozę słodycze do Polski i zrobię filmik już na miejscu z koleżankami i z Mają.

      Usuń
    2. Super nie mogę się doczekać :3

      Usuń
  6. Mam parę pytań, dotyczących testu gimn. Ponieważ w następnym tygodniu béde go pisać i się trochę boje...Marysiu, jak poszedł ci egzamin gimnazjalny? Czy się stresowałaś i dużo uczyłaś do niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszedł mi bardzo dobrze, ale nie uczyłam się w ogóle. Nie stresowałam się, bo po co :)

      Usuń
    2. Też piszę w tym roku :P
      Bez stresu, jak już uda nam się wszystko poprawnie zakodować to pójdzie z górki. Ja powtarzałam trochę podczas świąt i ferii, ale na pewno coś jeszcze przeczytam w ten weekend. Powodzenia! ;)
      A z ciekawości - na jaki profil do szkoły średniej się wybierasz?

      Usuń
    3. Ile miałaś punktów? Miałaś zawsze w gimnazjum pasek???

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. W moim przyszłym liceum profil wybiera się dopiero w 2 klasie :-) a ty na jaki profil się wybierasz? Też życzę powodzenia!
      Jak by co to ja jestem tym anonimem z początkowego pytania:-)

      Usuń
    7. Human lub psychologia (biol-pl-ang). Ale raczej to drugie. ;)

      Usuń
  7. Marysiu, jeśli narzekasz na brak zdrowych przekąsek, wejdż sobie na tę stronę:
    https://lovewithfood.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)