środa, 8 kwietnia 2015

Lip-dub

Obiecałam podzielić się z wami linkiem do filmiku z lip-dubu, który kręciliśmy ostatniego dnia szkoły przed Spring Break. Zupełnie wyleciało mi to z głowy, dopiero dziś ktoś przypomniał mi w komentarzu. Postanowiłam natychmiast napisać posta, aby znów nie zapomnieć.

Oto filmik:

Możecie mnie znaleźć w grupie anatomii, nosimy czarne fartuchy i mamy plakat, wywijam kośćmi po lewej stronie ekranu. Zaraz obok stoi kolega z martwym kotem. Mam nadzieję, że wam się spodoba!

36 komentarzy:

  1. Pierwsze co zrobię po szkole to to oglądne:-p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, świetnie to wyszło! Dlaczego w polskich szkołach nie można czegoś takiego zrobić? Pewnie po pierwszym korytarzu zabrakłoby uczniów, ale przecież mogliby "wystąpić" w kilku miejscach ci sami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas szkolny zespół muzyczny (czerwone koszulki na początku) biegał i wypełniał luki :)

      Usuń
    2. Jak to nie można :D W szkole mojej przyjaciółki też zrobiono takie coś :)
      https://www.youtube.com/watch?v=P3LQ9vq_n_U
      Z innych szkół też widziałam filmiki :)

      Usuń
    3. Świetnie wypadłaś! ;-)

      Usuń
    4. U mnie w szkole było to samo! Był nawet konkurs gdzie wszystkie szkoły w Polsce mogły wziąc udział, trzeba tylko sie trochę tym zainteresować i podsunąć pomysł samorządowi :)

      Usuń
  3. Wyszło niesamowicie ;*udalo mi sie ciebie zobaczyć i jestem pod wrażeniem ze udało sie cos takiego nakręcić widać ze duzo pracy sie w to wlozylo. Sama bym chciala wziąć udział w takiej zabawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Która to minuta Marysiu? Bo ja Cię nie widzę :(
    Ale filmik genialny! Szkoda że polskie szkoły nie są takie rozrywkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są, trzeba dobrze trafić. Moja jest pod tym względem super. :)

      Usuń
    2. To zależy od szkoły - u mnie takie coś mieliśmy rok temu. :)

      Usuń
    3. 3:27 / 3:28 minuta po lewej Marysia stoi i wymiata czachą :D

      Usuń
    4. Aaa widzę! Hah, super wypadła :)

      Usuń
    5. Mnie wydaje się, że wymiata miednicą i stopą.
      Marysiu rozstrzygnij, bo dzieje się to zbyt szybko, a stop klatka jest niewyraźna.

      Usuń
    6. Czaszką, czy miednicą. Chyba też stopą?

      Usuń
  5. POSZUKIWANIA mARYSI ZAKOŃCZONE SUKCESEM 3:28

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz super szkołę!!! Szkoda, że w polskich nie ma ma zajęć dodatkowych...

      Usuń
  6. Świetny filmik :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Superaśnie :* I EXTRA wymiatasz czaszką :D haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Marusiu czy na wymiane musisz znac perfekcyjnie angielski? Czy wystarczy jak masz sredni poziom. Wydaje mi sie ze wymiana jest poto aby sie nauczyc angielskiego, chyba ze sie myle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Angielski podszkolisz podczas wymiany, wystarczy tylko móc się porozumieć.

      Usuń
  9. Zamierzam na jesień aplikować i wyjechać na wymianę do USA. Szukając informacji na temat wizy natrafiłam się na różne opinie. Ile Ty płaciłaś za wizę? 160 USD czy więcej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego w 6:28 jest zamazane?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy byly momenty kiedy bardzo ale to bardzo tesknilas za domem tak ze chcialas wrocic do domu? Jesli tak to jak czesto i jak dlugo? Jak co sie udalo powrocuc do normalnosci? Boje sie ze jesli kiedykolwiek wyjade na wymiane to bede juz po tygodniu tesknic za mama i siostra :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdarzyło mi się to.

      Usuń
    2. Zapytaj Marysi, czy przygotowywała się do tego. Jeśli ty nie rozstajesz się z mama i siostrą na krok, to taka rozłąka faktycznie może byc bolesna.

      Usuń
  12. Jeju, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, od zawsze moim marzeniem było to, żeby chodzić do amerykańskiej szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy orientujesz się, ilu uczniów chodzi do waszej szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  14. 47 yr old VP Product Management Annadiane Rewcastle, hailing from Earlton enjoys watching movies like Donovan's Echo and Stand-up comedy. Took a trip to Boyana Church and drives a Ford GT40 Roadster. przeskocz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)