niedziela, 4 stycznia 2015

Znalazłam biały ser!

Wczoraj rano pojechaliśmy z host mamą i z host braćmi to sklepu nauczycielskiego. Byłam bardzo ciekawa, jak taki sklep wygląda, nigdy o czymś takim nie słyszałam. Kiedy tam weszłam, byłam pod wrażeniem. Wyglądało to tak:

Mieli tam tysiące gier edukacyjnych, tablic z informacjami, plakatów, kolorowych papierów, flamastrów i innych rzeczy do plastyki, dosłownie wszystko, co można sobie wymarzyć. Nauczyciele w USA muszą być jak najbardziej kreatywni i pobudzać kreatywność uczniów, a jeśli tego nie robią, to się ich zwalnia.

Na śniadanie pojechaliśmy do Central Market. To jest sklep z organiczną żywnością, podobny do Whole Foods, w którym byłyśmy parę dni temu. Mają tam także restaurację oraz bufet, który znaduje się wewnątrz sklepu. Nakłada się, co się chce, a przy kasie się to waży. Jednak zanim zapłaciłyśmy, host mama zaproponowała, abyśmy podeszły do stoiska z serami i poszukały białego sera. Powiedziała, że jeśli tam go nie będzie, to nigdzie go nie będzie. Podeszłam do półki pełna sceptyzmu, przyglądając się najróżniejszym serom. I nagle zobaczyłam "farmers cheese" (tak się nazywa biały ser po angielsku). Prawie zemdlałam z radości! Aaaaa!!!!!
restauracja

biały ser schował się za mlekiem, jest w takim samym opakowaniu jak te truskawki


moje pyszne jedzonko

2 komentarze:

  1. Świetny ten sklep nauczycielski. Jaka szkoda, że u nas takiego niema. A gdyby był to cały dzień potrafiłabym w nim spędzić, kocham sklepy tego typu !

    OdpowiedzUsuń
  2. 55 year-old Speech Pathologist Salmon Rixon, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like Doppelganger and Pottery. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. rodzaj kontaktu

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)