czwartek, 5 lutego 2015

DZIEŃ 14 - Urodzinowa katastrofa

Podsumowanie dnia:

Sport: 
tenis - 1,5 h

Jedzenie:
śniadanie: sałatka (szpinak, pół awokado, 1/4 papryki, migdały, ser żółty, 
lunch: zapiekanka ziemniaczana, buraki, brokuły
przekąska: jabłko, trochę buraków
dinner: (podczas babysittingu) kurczak, kukurydza, sałatki z H-E-B - jedna z kuskusem, pomidor, kilka orzechów

Ocena:
5

Dziś jak co tydzień się zważyłam i okazało się, że urodzinowe obżarstwo zrobiło swoje. Prawie 64 kg!!!!! Na szczęście zważyłam się wieczorem zaraz po kolacji, więc jeszcze się świat nie zawalił. Ważę się o tej porze, ponieważ wtedy mam babysitting i mają tam dobrą wagę. Jeśli za tydzień będę ważyć powyżej 63 kg to zabronię sobie oglądania Dance Moms i YouTuba na rzecz biegania.

Zdjęcia jedzenia:



Ostatnio przeszukiwałam eBay aby znaleźć case na iPhona. Spodobały mi się te 4, ale nie wiem, który wybrać. Zagłosujcie nr od 1 do 4 i dajcie mi znać, które się wam podobają.
1. http://www.ebay.com/itm/Apple-iPhone-6-4-7-Cute-Owls-Bird-Tree-Hot-Pink-gel-plastic-armour-case-cover-/251816639527?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3aa170fc27

2. http://www.ebay.com/itm/Apple-iPhone-6-4-7-Cute-Owls-Birds-Tree-Blue-gel-plastic-armour-case-cover-/251813695219?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3aa1440ef3

3. http://www.ebay.com/itm/Impact-Hard-Soft-Silicon-Hybrid-Case-for-Apple-iPhone-iPod-Sleeping-Cute-Owl-/251695794434?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3a9a3d0902

4. http://www.ebay.com/itm/New-Apple-iPhone-6-4-7-Cute-Love-Tree-Pink-Tuff-Hybrid-2-Layers-Hard-Case-Cover/400757207924?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D28797%26meid%3D03def660de844049ae017170c7f82c42%26pid%3D100033%26rk%3D3%26rkt%3D4%26sd%3D251816639527

43 komentarze:

  1. 4 najładniejszy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja będę wyjątkowa 2 :P bo niebieski :D Ładna jest jeszcze 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wzięła numerek 4 ♥ Jest prześliczna! A tym odchudzaniem się aż tak bardzo nie martw - wrócisz do Polski to będziesz chudnąć, a tam powinnaś raczej postawić na spróbowanie jak największej liczby potraw! :D Pozdrawiam i trzymam kciuki za Twoją wagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm mi się żaden z tych nie podoba ale te są fajne http://www.ebay.com/itm/Thin-Matte-Iphone-6-4-7-Apple-plastic-Hard-Cover-Case-Homer-Simpson-/291374039346?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43d73f0132 lub http://www.ebay.com/itm/Cartoon-Fairy-Tale-Character-Model-Phone-hard-Cover-Case-Skin-s-For-apple-iphone-/151501540444?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2346320c5c

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli juz to 4 ale ja bym wolała taki bez przodu. Zwykły case na tył telefonu

    OdpowiedzUsuń
  7. A dlaczego akurat takie chcesz co zasłaniają przód? Bo według mnie zasłonisz pół iphona i to nie wygląda fajnie :( Ja osobiście bym żadnego z tych nie wzięła, bo raczej wzięłabym coś nieco bardziej subtelnego, co nie zasłoniło by całego telefonu, a raczej dodało uroku. To tylko moja opinia, Ty kup jaki chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.ebay.com/itm/New-Fashion-cute-cartoon-back-case-cover-for-Apple-iphone-4S-5-5S-5C-6-6-Plus-/361062114472?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item5410faa4a8

    Te są bardzo ładne moim zdaniem, podkreślają urodę telefonu a nie zasłaniają cały. I nie sądzisz że te co Tobie się podobają bardziej są jak dla 12 latki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z minionkami jest super. Muszę go mieć ! Haha dziękuję za linka od dawna szukałam czegoś takiego :)
      I popieram Cię w 100 % :)

      Usuń
    2. Każdy widzi przecież , że Marysia jest bardzo zdziecinniała :) Czasem zachowuje się , jakby była w wieku swojej siostry i tyle .

      Usuń
    3. Z życia trzeba korzystać na każdy sposób ! :)

      Usuń
    4. A, dlaczego uważasz, że Marysia jest zdziecinniała? Możesz podać chociaż jakiś przykład, albo powód, dlaczego tak sądzisz? Ja wcale nie uważam, że Marysia jest zdziecinniała i, że zachowuję się czasami tak jak by była w wieku Majki, więc nie pisz "każdy widzi przecież", bo to jest nieprawda i inni mogą wcale nie uważać tak jak ty, w tym na przykład ja;-).
      Pozdrawiam Agnieszka:-)

      Usuń
    5. Popieram Klaudia :)

      Usuń
    6. Marysia zachowuje się czasem dziecinnie np. styl ubierania, te obudowy i ogólnie wygląda młodziutko, ale to nie zmienia faktu, że jest bardzo mądrą i miłą osobą. :)

      Usuń
    7. Ja nie chciałam jej obrażać, ale widzę, że nie tylko ja mam takie zdanie :) Też jakoś wydaję mi się, że ma dosyć dziecinny styl ubioru, obudowy i raczej nie wyglada na 18 letnią dziewczynę. Makijażu nie nosi i teraz żeby było jasne, ja nie preferuję tapety, raczej delikatny makijaż i nie za wcześnie. Nie mogę patrzeć nawet na podstawówkę umalowaną, a w gimnazjum te niektóre dziewczyny z toną makijażu mnie przerażają. Ale dziwi mnie to że 18 latka nie lubi sobie choćby rzęs pomalować, żeby fajnie podkreślić urodę, bo według mnie Marysi wystarczyłoby podmalowanie brwi bo ma bardzo jaśniutkie i pomalowanie rzęs. Ja się nie wtrącam, bo każdy ma prawo decydowac o swoim ciele, to tylko taka mała uwaga. Oczywiście że Marysia jest przemiła, po prostu trochę ma styl jak 12 latka, ale zachowanie ma bardzo dojrzałe.

      Usuń
  9. Moja mama waży mniej niż ty ... O.o Lool , ile ty musisz jeść O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie każdy jest tak szczupły jak Twoja mama. To nie miejsce na takie obrażanie.... Niema ludzi idealnych, więc Ty pewnie też nie jesteś idealna (idealny?)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie oszukujmy sie ; nikt nie je tyle , co Marysia ;) Kto zjada 4 bułki za jednym posiedzeniem ? (przypadek zdarzył się całkiem niedawno , już podczas diety !) Ja z ledwością zjadam dwie . Wszyscy się podlizujecie , jak szczupło wygląda . Mam ten sam wzrost , co ona . I jeśli ona ma dobrą wagę to wychodzi , że mam 10 kg niedowagi , a to jest by najmniej niemożliwe :)
      Wali mnie , co o tym myślicie , bo to opinia i mam prawo do swojego zdania .

      Usuń
    3. Ok, masz prawo do swojego zdania tak jak wszyscy. Ja będę broniła Marysię gdyż mam ją za świetna dziewczynę. I to nie jest podlizywanie się tylko moja opinia. To ile ma wzrostu, ile waży czy ile i co je to jest tylko jej sprawa. Każdy podczas diety ma słabsze dni. Wiem gdyż sama na niej byłam. Przez 2 tygodnie jadłam wzorowo + ćwiczenia, nagle coś mnie napadło i zjadłam całą czekolade za jednym zamachem.
      Ja osobiście uwielbiam Marysię i myślę, że to co robi to wyłącznie jej sprawa. Pozdrawiam Klaudia :)

      Usuń
    4. Może Marysia ma po "grubsze" kości? Każdy ma inną budowę, ja mam lekkie kości=mniej ważę. To nie od niej zależy...

      Usuń
    5. Z tych co podałaś to 3, ale ja na Twoim miejscu kupiłabym jakiś z Dance (zobacz w Google, są genialne! Z cytatami, zdjęciami, autografami!) albo po prostu case ze zdjęciem pointy czy szpagatu :D

      Usuń
    6. Lekkie kości ? Nie rozbawiajcie mnie ! Skąd możecie wiedzieć , że jesteście grube przez kości ? :P Ściągacie mięso i tą masę tłuszczu i ważycie same kości ? :P

      Usuń
    7. Moim zdaniem raczej każdy ma podobne kości oczywiście w miare dorosłym wieku.(różnica jest tylko między malutkim dzieckiem a dorosłą osobą) To czy jest się osobą szczupłą czy o większej budowie zależy od genów rodziców i dziadków.Oczwiście trzeba też stosować dobrą dietę i ćwiczyć aby utrzymać siebie w dobrej formie.
      Pozdrawiam Klaudia :)

      Usuń
  10. 4 jest najlepszy, ale ja kupiłabym sobie na twoim miejscu coś mniejszego

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze powiem że te etui to wszystkie beznadziejne wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 najładniejsza i STO LAT MARYSIU!!!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)