środa, 25 lutego 2015

Opóźniony start

Obudziłam się o 06:05, tak po prostu, bez budzika. Spojrzałam na telefon, patrzę, a tu wiadomość od Jenn, wysłana poprzedniej nocy: "Właśnie dostałam informację od szkoły, że jurto będzie późny start. Szkoła zaczyna się dwie godziny później niż zazwyczaj, czyli o 10:50". Lepszej niespodzianki rano mieć nie mogłam! Wczoraj cała szkoła liczyła na opóźniony start, ponieważ prognoza pogody zapowiadała przymrozek, -1 stopień Celsjusza, a kiedy w Teksasie jest przymrozek, następuje paraliż ruchu drogowego. Nie ma maszyn, które posypałyby drogę solą, nie ma opon zimowych, w końcu przez większość dni jest tu ciepło, gorąco, upalnie lub trupio (ostatniego doświadczyłam dopiero po przylocie do Teksasu). Aby nikomu nic się nie stało na drodze, szkoły i zakłady pracy decydują się na późny start. Nikt nie ma doświadczenia w drifcie po lodzie, a dużą część kierowców stanowią nastolatkowie.

Nagle znalazłam czas na wszystko: obejrzałam film - "Przed Świtem 2", porozmawiałam z koleżanką z Polski na Skype, pouczyłam się do GEDu. Dodatkowe dwie godziny zawsze się przydadzą. Nie zdążyłam tylko napisać bloga... ale zamierzałam!

W szkole każda lekcja trwała 35 minut. Rach ciach ciach, wybiła szesnasta, koniec zajęć, czas na tenisa! Czas leciał szybciej niż kiedykolwiek. Do momentu, kiedy musiałam wyjść na kort. Mimo założonej czapki i rękawiczek przez pierwsze pół godziny zamarzałam, było jakieś 5 stopni. Brrr! Ale kiedy pobiegałam, zrobiło się ciepło. Trening zakończył się pół godziny wcześniej z powodu ekstremalnie niesprzyjających warunków atmosferycznych. Przyjechał po mnie Jeff i zawiózł mnie na babysitting. Wcześniej dostałam wiadomość last-minute z prośbą o zajęcie się dziećmi, ponieważ druga opiekunka, która przychodzi we wtorki, rozchorowała się. Wróciłam do domu o siódmej, poczytałam książkę "Biznes XXI wieku" Roberta Kiyosaki, po czym poszłam spać. Doba powinna mieć co najmniej cztery godziny więcej!

13 komentarzy:

  1. założysz snapchata?super by było gdybyśmy mogli oglądać cały twój dzień jak wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałaś nigdy o tym aby zostać instruktorką tańca skoro tak dobrze tańczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mało bym zarobiła i miałabym dość dzieci. A niech któreś jeszcze rękę złamie.

      Usuń
  3. Marysiu, w jaki sposób szybciej nauczę się angielskiego: oglądając filmy po angielsku czy czytając książki po angielsku (przy okazji słuchając wymowy każdego słowa)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czy jesteś wzrokowcem czy słuchowcem

      Usuń
  4. moglabys podac strone na ktorej zamawialas laptopa? patrzylam na post w ktorym pisalas ze go kupilas ale niestety nie bylo tam informacji. Z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. I co laptop działa bez zarzutów? Bo na tej stronie są naprawdę tanie ceny! :o

      Usuń
  6. Koniec już z odchudzaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odchudzanie trwa, ale nie będę już publikować zdjęć jedzenia, bo wszystko zaczyna się powtarzać i nie chcę zanudzać czytelników ;)

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)