środa, 11 lutego 2015

DZIEŃ 20 - Walentynkowa biblioteka

Po porannym treningu tenisa poszłam do biblioteki, gdzie spotkała mnie niespodzianka. Na różne okazje bibliotekarki wymyślają specjalne akcje, w tym tygodniu z okazji walentynek mamy randkę w ciemno z książką. Przy wejściu wystawione są różnorodne czytadła opakowane w różowy i czerwony papier, na każdym egzemplarzu napisane jest, o czym będzie dana książka. Wybieramy temat, który nas ciekawi, a następnie o rozpakowujemy książkę i czytamy. Jeszcze nie rozpakowałam książki, którą wypożyczyłam, ale zrobiłam jej zdjęcie, więc możecie zobaczyć, jak to wszystko wyglądało.



na lunchu (w tle Lara z Niemiec)
na tańcach (obijanko)

nasz plakat z angielskiego (reklama wymyślonego produktu)
tak się mocuje papier do ścian w USA - zszywaczem

znów pogodnie
Podsumowanie dnia:

Sport: 
Tenis - 1 h
Taniec - 1 h
Bieganie - 15 min
Hula hop - 15 min

Jedzenie:
śniadanie: Sałatka z pomidorkami, czerwoną papryką, migdałami, marchewką, żółtym serem, szczypiorkiem i oliwą z oliwek + pół grejfruta
lunch: Zapiekanka z poprzedniego dnia, buraki, słodkie ziemniaki
przekąska: Mini jabłko, orzechy nerkowca, jogurt grecki
dinner: Zapiekanka z wczoraj, buraki, pół grejfruta

Ocena:
6!

Zdjęcia jedzenia:





Coś skisło i blogger nie dodaje moich postów pisanych na telefonie. Muszę je akceptować przez komputer. Normalnie mam kilkaset wejść dziennie na nowego posta, dziś zarejestrowało się jedynie 38. Dziwne. Być może da się czytać tylko na telefonach? Nie mam pojęcia, będę zatwierdzać z laptopa.

8 komentarzy:

  1. Super post! ;)

    Zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że takich akcji nie ma w Polskich szkołach. u mnie nie odbyło się zupełnie nic od początku roku - nawet na Halloween nic ciekawego nie zrobili!

    Co sądzisz o JoJo z Dance Moms?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ją, bardzo dobrze tańczy.Ale nie lubię jej mamy.

      Usuń
  3. Fajnie ze twoja szkola organizuje cos takiego , nie myslalas o zalozeniu ask-a ? Wydaje mi sie ze to dobry pomysl , pewnie wiele osob ma wiele pytan odnosnie ciebie , twojego tanca i zycia w Ameryce :D Pozdrawiam Julia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, i tak mam już za dużo kont. Pytania możesz zadawać tutaj, chętnie na nie odpowiem.

      Usuń
  4. marysiu czy bedzie filmik z prezentami urodzinowymi??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tymi książkami :) Odpakowałaś swoją książkę ?

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)