środa, 2 lipca 2014

10.000 wyświetleń bloga i wakacyjna TO DO LIST

Witajcie :)

Na moim blogu właśnie wybiło 10.000 wyświetleń. Cieszę się, że ktoś go w ogóle czyta i jestem mile zaskoczona, że dobiłam do tak dużej liczby odsłon, mimo że jeszcze nie wyjechałam do USA :) Dziękuję Wam wszystkim, jesteście super! Ciekawe, co będzie, kiedy już wyjadę :D

Druga rzecz, o której muszę wspomnieć, to mała zmiana. Dostaję coraz więcej komentarzy i marnuję sporo czasu, sprawdzając kilkanaście razy dziennie skrzynkę odbiorczą i patrząc, czy ktoś może coś skomentował. Postanowiłam z tym skończyć i od teraz będę odpowiadać na wasze komentarze w osobnych postach, planuję robić to 2 razy w tygodniu. Pierwszy post tego rodzaju powstanie prawdopodobnie w niedzielę, ale jeszcze nie wiem, wszystko wyjdzie w praniu.

Teraz główna część posta, czyli moja TO DO LIST na wakacje :) Postanowiłam opisać to na blogu, żebym w każdej chwili mogła zajrzeć i zobaczyć, co mam do zrobienia. Gdybym spisała te zadania na kartce, pewnie zgubiłabym ją jeszcze dzisiaj, biorąc pod uwagę liczbę kolorowych karteczek walających się po moim pokoju :) Zebrałam wszystko do kupy i tak oto powstała poniższa lista:


  1. Nagrać 5 sezon "Zwariowanych", obrobić filmiki i wrzucić je na YouTube. Zaplanować premiery i wstawić wszystkie adnotacje.
  2. Zrobić korektę wszystkich rozdziałów mojej książki i pozabijać przysłówki :D
  3. Zacząć kręcić vlogi (mam zamiar już w tym tygodniu).
  4. Nagrać serię filmików o zdrowym odżywianiu (na prośbę fanów "Zwariowanych"), która będzie emitowana całe wakacje.
  5. Uczyć się hiszpańskiego - mam książkę Beaty Pawlikowskiej i doszłam już kiedyś do 40 strony, ale znudziło mi się i muszę się wziąć z powrotem do roboty.
  6. Przeczytać następujące książki:
  • City of heavenly fire
  • Two truths and a lie
  • Hide and seek
  • Cross my heart, hope to die
  • Molly Moon and the monster music
  • Uczennica maga
  • Bogata kobieta
  • saga Zmierzch (jeszcze nigdy tego nie czytałam xD)
  • Wywieranie wpływu na ludzi
  • Władca Pierścieni
  • Niezgodna
  • seria o Harrym Potterze (czytałam to już ze dwadzieścia razy, ale to było dawno i muszę sobie odświerzyć; teraz czytam 2 część)
To by było na tyle :) Wieczorem dodam post z opisem dnia i wyzwania.

coraz częściej się tak czuję!

jedyny wierszyk, jaki znam :)

Potwierdzam! Uwielbiam czytać kilka razy to samo!

3 komentarze:

  1. życzę powodzenia w realizacji postanowień :) ja również planowałam nauczyć się choć trochę hiszpańskiego, ale biorąc pod uwagę ilość słówek z angola, których muszę się nauczyć do września - jakoś nie mam motywacji i chęci do jeszcze większej ilości materiału ;/ i to w wakacje..

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu zacanij od Niezgodnej! Jest extra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, warto zacząć od Niezgodnej :) Jedna z moich ulubionych trylogii :)

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)