poniedziałek, 14 lipca 2014

DZIEŃ #21 - host family powoli nadchodzi + mój nowy filmik

Witajcie :)

Wczoraj byłam na chrzcinach i miałam wolne od Wyzwania, więc dodaję sobie 1 dzień, dlatego dzisiaj jest dzień 21 a nie 22. Zacznę od podsumowania i zdjęć:

Sport: (dzisiaj nie liczyłam czasu)
kręcenie 3 odcinków Zwariowanych
taniec
SKALPEL WYZWANIE - 40 minut

Jedzenie:
śniadanie: sałatka nie wiem z czego, ponieważ dostaliśmy ją z chrzcin, kanapka z sałatą i z łososiem
obiad: kotlet mielony, kapusta, a to trzecie na zdjęciu to pyszna ryba z chrzcin
kolacja: kanapka z serem białym i powidłem śliwkowym, 3 brzoskwinie ufo
po kolacji: kawałek arbuza

Ocena:
6




W piątek wieczorem usłyszałam, jak ktoś w salonie powiedział "Jack Sparrow", więc zerwałam się na nogi i zbiegłam na dół. Okazało się, że lecą Piraci z Karaibów, a tego nie mogłam przepuścić. Do 11 w nocy oglądałam TV z siostrą i z mamą. Mama wyciągnęła czekolady, które kupiła wcześniej tego dnia, a były to różne drogie marki np. Lindt pistacjowa a druga miętowa. Do tego kupiła lody miętowe z Grycana, czyli moim zdaniem najlepsze <3 Nie skusiłam się na nic! Jestem z siebie mega dumna :)

Wczoraj byłam na chrzcinach córki brata mojej mamy. Było bardzo fajnie i nawet nie zjadłam tak dużo placków :) Tzn. zjadłam dużo, ale mniej niż zazwyczaj, więc jest ok. Poza tym skończyłam czytać Uczennicę Maga i polecam tą książkę wszystkim, była fantastyczna.

Dzisiaj skończyłam poprawianie mojej książki!!! Nareszcie, ufff... Teraz pozostaje rozesłanie jej do wydawnictw i nadzieja, że ktoś ją wyda. Potem nakręciłam 3 odcinki Zwariowanych (nie pytajcie o czym, nie spojleruję) i trochę potańczyłam. Nakręcone odcinki przerobiłam i czekają na premierę. W zasadzie nie robiłam nic innego, bo to pożarło cały mój czas. Napisałam także maila do polskiej koordynatorki i wysłałam moje oceny i szczepienia, dodatkowo zapytałam o host family. Dostałam odpowiedź, że jest już dla mnie potencjalna rodzina, ale fundacja czeka na przysłanie wszystkich dokumentów. Grrr... mogli by się pospieszyć, muszę im jeszcze kupić prezenty! 

A to mój nowy filmik z dzisiaj:

7 komentarzy:

  1. świetny filmikk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miesiąc do Twojego wymiany a oni czekają na dokumenty, no nieźle :P ale jesteś coraz bliżej :)
    Świetny filmik, dał mi sporo do myślenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzisz już jakieś efekty twojego odchudzania i ćwiczeń? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak! i to ile! ale wszystko opiszę po zakończeniu Wyzwania ;)

      Usuń
  4. To co my mamy jeść? Ej, arbuz jest za słodki i nie wiesz jak rośnię!!! Chcem do mamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu czym jeszcze oprócz chleba zbożowego można zastąpić biały chleb ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastępuję chlebem żytnim (ale trzeba patrzeć na skład, bo często dodają mąkę pszenną) i waflami ryżowymi.

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)