wtorek, 15 lipca 2014

DZIEŃ #22 + vlog: odpowiedzi na wasze pytania o wymianie

Witajcie :)

Dzisiaj rano pojechałam rowerem do dentysty. Okazało się, że mam do zaplombowania 4 zęby, więc do kosztów wymiany można dorzucić 400 zł. Ktoś się pytał, skąd taka duża suma (35 tys.) za wymianę, skoro program kosztuje 5500 $ - no właśnie z takich dodatkowych wydatków. Mam już 2 zęby zrobione, kolejne dwa w przyszłą środę.

Potem wróciłam do domu. Był straszny upał, ale jakoś dojechałam i natychmiast wzięłam prysznic. Poczytałam 4 część Harry'ego Pottera i jestem już na 300 stronie, pewnie wieczorem jeszcze trochę przeczytam. Nakręciłam filmik o wymianie, pierwszy z serii, kolejne będą się pojawiać w każdy wtorek o 17:00, także subskrybujcie mój kanał i wypatrujcie. W zasadzie nie robiłam dzisiaj nic innego, teraz będę jeszcze ćwiczyć z Ewą Chodakowską, więc od razu dopisuję to do podsumowania.

Jeśli chodzi o jedzenie, to przez ostanie kilka dni wyjadam resztki z lodówki, w końcu trzeba zjeść to, co jest, a to wcale nie jest takie łatwe, jak taty i siostry nie ma w domu. Także moje posiłki codziennie się powtarzają, po prostu dostaliśmy dużo jedzenia z chrzcin, więc to jem. Na szczęście wszystko jest dobre :) Mogłyśmy wziąć z mamą jeszcze placki, których było bardzo dużo, ale stanowczo zaprotestowałam i całe szczęście, bo bym je pewnie teraz pałaszowała :)

W dodatku jestem mega podekscytowana, bo napisała do mnie na fb taka babka, która jest instruktorką tańca w takim zespole w Krośnie i zapytała, czy nie przyjechałabym do nich poprowadzić warsztaty. Oczywiście zgodziłam się i w niedzielę na 12:00 jadę z tatą do Krosna! Mam zamiar nagrać stamtąd filmik i porobić zdjęcia, na bank dodam je na Facebooka, więc polubcie moją stronę (link na górze bloga w pasku) i będziecie mogli je zobaczyć. Już się nie mogę doczekać, będzie fantastycznie!!!

Podsumowanie 22 dnia:

Sport:
rower - 80 minut
SKALPEL WYZWANIE - 40 minut
rozciąganie - 30 minut

Jedzenie:
śniadanie: sałatka ta co wczoraj, tymbalik
obiad: kapusta, ryba po grecku (to co wczoraj)
przekąska: jagody z Bieluchem i płatkami migdałowymi, garść orzechów laskowych
kolacja: sałatka z rukolą, białym serem, łososiem, pomidorem, ogórkiem, oliwą i musztardą francuską


Ocena:
6




a to mój filmik z dzisiaj:


3 komentarze:

  1. płatki migdałowe + jagody + jogurt :O Wygląda obłędnie , muszę spróbować w tym tygodniu :)

    Filmik świetny , ja żyje w Anglii i kierowałam się tym samym co ty odpowiedziałaś na pierwszy punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapłacą Ci coś za warsztaty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to jest ze mówisz ze ciagle musisz chodic do dentysty? Po pierwsze równie dobrze mozna znalezc dobrego dentyste na NFZ a jak sie chodzi regularnie (nie ma sie co bac o zeby trzeba przeciez dbac) to nie ma problemu. Strach? Przeciez w obecnych czasach wystarczy trafic na dobrego dentyste i miec z głowy ból

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)