czwartek, 24 lipca 2014

Tydzień bez komputera

Witajcie :)

Zacznę od dodania zdjęcia "po" wyzwaniu :) Przy okazji wspomnę, że ważę 57,5 więc schudłam ponad 2 kg!

Daliście mi mnóstwo pomysłów na nowe posty, do czego zaraz przejdę, ale najpierw oznajmiam wszem i wobec, że robię sobie tydzień bez komputera, więc do następnego piątku nic nowego raczej się nie pojawi. Za dużo czasu marnuję przed ekranem i muszę zrobić sobie przerwę. Wracając do waszych pomysłów:

  1. Room tour - NIE ZROBIĘ. Już to gdzieś pisałam, ale powtórzę: to jest mój pokój, a nie pokój całego świata. Jeśli chcecie go zobaczyć, to obejrzyjcie filmik jak Maja ćwiczy na linie, to jest kręcone w moim pokoju. Mam też zdjęcia na stronie Zwariowani na fb.
  2. Vlog z pakowaniem się do USA - zrobię.
  3. Pomysły na nudę - nie zrobię. Jak się wynudzicie, to samo wam coś wpadnie do głowy.
  4. Pomysły na śniadania, obiady, kolacje... - przez całe wyzwanie dodawałam zdjęcia, wybierzcie sobie coś i zróbcie :)
  5. Przepisy - zrobię. Jak tylko upiekę coś nowego.
  6. Coś o książkach - kiedyś coś napiszę, jak mi przyjdzie pomysł do głowy.
  7. Coś o sporcie - nie wiem, co konkretnie.
  8. Moje życie codzienne - na razie daję sobie z tym spokój, przez 30 dni o tym pisałam, wrócę do tego jak już będę w USA.
  9. Vlog po angielsku - nie zrobię. Nie widzę w tym sensu, skoro mój kanał oglądają Polacy :)
  10. Back to school - pewnie nie zrobię, bo nie orientuję się w temacie, ale może się to zmieni.
  11. Coś o ubraniach - NIE ZROBIĘ. Nie interesuję się modą, bardziej mnie obchodzi zeszłoroczny śnieg. Bardzo rzadko kupuję coś nowego.
Za to mam zamiar napisać posta o serialu Dance Moms i oczywiście o nowościach w mojej wymianie, kiedy tylko się pojawią.

Do zobaczenia/usłyszenia/napisania za tydzień!


11 komentarzy:

  1. Marysiu, w roku szkolnym 2013/2014 chodziłaś do liceum, technikum, czy tam czegoś innego ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie zapomnij/ rozleniw się!!! ;P Pierwszy raz znalazłam bloga, którego autor/autorka miał/miałaby kanał na YouTubie! WSZYSCY (dosłownie) którzy zaczynają prowadzic bloga o swojej wymianie piszą o swoim placement, rodzinie, stanie itd., ale kiedy już są na wymianie zapominaja o swoim blogu, dodając posta o świętach na odczepnego...Naprawde długo szukałam jakiegoś kanału na YouTubie o wymianie (nawet po angielsku, a w akcie desperacji skusiłam się również na niemiecki...co ostatecznie nie okazało się dobrym pomysłem ;D), dlatego bardzo bym Cię prosiła abyś nie zapomniała o nas, swoim blogu i filmikach o USA na kanale :]
    Buziaki,
    Przyszły Wymieniec :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie tydzień bez Ciebie!!! Wchodzę tu codziennie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że piszesz i nagrywasz o swojej wymianie to bardzo ciekawe. Jak dużą walizkę bierzesz do USA na rok, bo ja bym w jednej wszystkiego nie zmieściła ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie oglądasz dance mooms ( na jakiej stronie internetowej ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej oglądać na project free tv albo watchseries.It ;) tylko, że tam są po angielsku tylko ;)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. ale... polacy tolerują laktozę! w azji nie. no jest jakaś mała grupa która z laktoza ma problem... ale to malo osob

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy po wymianie wrócisz do szkoły do ktorej teraz chodziłas?

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)