piątek, 4 lipca 2014

DZIEŃ #12 + pierwszy VLOG

Witajcie :)

Dzisiaj nie robiłam zdjęć jedzenia (czy kogoś to w ogóle obchodzi, poza mną? xD), bo mama zabrała aparat do pracy. Za to wczoraj udało mi się nakręcić pierwszego vloga, rezultat jest tutaj:


Co sądzicie? Robić więcej vlogów? Macie pomysły, o czym mogłyby być?

Dzisiaj nie robiłam nic specjalnego, głównie poprawiałam moją książkę (10 rozdziałów już za mną, jeszcze 16) oraz czytałam Harry'ego Pottera. Jakoś zabrakło mi czasu na sport. Jutro przyjeżdża do mnie moja przyjaciółka Ada i robimy noc filmową Harry'ego Pottera, więc pewnie nie będzie posta.

Podsumowanie 12 dnia Wyzwania:

Sport:
nic, no trudno, nadrobię kiedy indziej

Jedzenie:
śniadanie: jajecznica i kanapka z Bieluchem, ogórkiem i pomidorem
II śniadanie: plaster arbuza, 2 brzoskwinie UFO
obiad: 2 kameduły (coś a la gołąbki, tylko lepsze - zdjęcie macie we wczorajszym poście)
przekąska: lód truskawkowo-bananowy domowej roboty
kolacja: sałatka taka sama, jak zazwyczaj

Ocena:
+4 (za brak sportu)

8 komentarzy:

  1. Hej, ja również podjęłam się wyzwania z Ewą Chodakowską. Fajnie,że dodajesz posty bo mogę się z kimś "porównywać". ;) P.S koniecznie więcej vlogów

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób vloga o wymianie i o zmianie jaką chcesz wprowadzić na kanale zwariowani
    P.S Vlog wyszedł ci super

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób więcej vlogów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie komentuje codziennie, musze nadrobić! Ale musisz wiedzieć, że wchodzę i czytam wszystko :)
    Jesli chodzi o vlogi:
    1)WOOOOW rozpuszczone włosy :D ale Ci ładnie :* ale ładnemu we wszystkim ładnie
    2)Fajnie ci wyszło, jak na pierwszy vlog to nawet genialnie :D odwagi i czekam na wiele więcej! Nie myśl, że zadowole się jednym hehehe :D Możesz nawet założyć osobne konto na yt :)
    3) Jeśli chodzi o pomysły na nowe filmiki to nie wiem czy ogarniasz z yt (pewnie tak, bo mówiłaś, że followujesz różnych youtuberów) np. TMI Tag(Too Much Information Tag), ogólnie About Me, może jakieś challange z przyjaciółką (albo Mają), może z gotowania coś (kuchnia bez mleka i pszenicy) - masz tyle tematów do wyboru, że mogę do końca dnia opisywać! :D
    PS. Dzisiaj są Nationals 2014 w Dance Moms (te telewizyjne, bo potem jadą na inne, na których nie mogą nagrywać) Nie mogę się doczekać żeby się dowiedzieć, kto dostanie solo :P poluje w internecie na pierwsze wiadomości :D
    Pozdrawiam, W. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej. :) na jakiej stronce oglądasz dance moms?

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie nagraj vloga o wymianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Vlogi sa super! A co do jedzenia- rob zdjecia! Mnie to obchodzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Marysiu czy mogłabyś sobie założyc facebooka? bo wiesz znałabyś moje imie i tak się zastanawiam czy mogłabyc zostać moja koleżanką???(wiem że dziwne pytanie ale na prawde chcę to wiedzieć)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)