sobota, 19 lipca 2014

DZIEŃ #25 + z wizytą u babci

Witajcie :)

Nie dodałam wczoraj posta, bo byłam u babci i nie zdążyłam. Rano poczytałam książkę i zrobiłam trening z Ewą Chodakowską, a później wróciłam do nauki tańca do piosenki "Chandelier". Oto efekty dwudniowej pracy nad tym układem:

Później pojechałam z mamą do babci, żeby odebrać Maję. Przy okazji udało nam się nakręcić na łące 2 odcinki Zwariowanych, których w domu raczej byśmy nie nakręciły, bo mamy za mało miejsca. Poskakałam na trampolinie, pomogłam babci w ogrodzie, zjadłam mnóstwo owoców prostko z krzaków (moja babcia ma ogromny ogród, który kocham <3).

Podsumowanie dnia:

Sport:
SKALPEL WYZWANIE - 40 minut
taniec - 80 minut

Jedzenie:
śniadanie: jajecznica z cebulą, kanapka z białym serem, pomidorem i sałatą
obiad: paluszki rybne, warzywa gotowane na patelni
przekąski: kawałek makowca u babci, porzeczki, borówki, maliny, truskawki, morele
kolacja: 6 pierogów z jagodami (nie mam zdjęcia, ale chyba każdy wie, jak wyglądają pierogi :D)

Ocena:
-5



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to nie jest mój główny cel, ponieważ po prostu zdrowo się odżywiam, ale przy okazji chudnę :)

      Usuń
  2. Ale serioooo szok! Zaskoczyłaś mnie tym układem, świetnie emocje, w Twoim solo Voodoo Doll trochę mi brakowało tego a tutaj naprawdę jestem pod wrażaniem leże :) i tak szybko się nauczyłaś ja dziękuję :D
    To teraz kolejna prośba jeśli chodzi o tańce :D z Twoją akrobatyką to solo Brooke z Nationals albo przeriobienie na solo jakiegoś tańca grupowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo dobrą technikę czy oprócz akrobatyki tańczysz?
    i kto układał choreografię? bo mam wrażenie, że jest chaotyczna i przypadkowa i nie współgra z muzyka w kilku/nastu miejscach.
    ale podziwiam za rozciągnięcie i predyspozycje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tańczę w domu, choć byłam na kilku zajęciach, ale to było dawno :) a co do choreografii to to jest cover, więc obejrzyj najpierw teledysk

      Usuń
  4. Wybacz, ale do poziomu Maddie ci daleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwne żeby Marysia(akrobatka) tańczyła na poziomie Maddie, która ćwiczy odkąd miała 2,5 roku, jest uczona w domu i całe dnie spędza w szkole tańca, którą ukończyło mnóstwo osób z Broadwayu! Poza tym Marysia sama uczyła się choreografii, a Maddie miała na miejscu choreografów, którzy z nią pracowali, doradzali itp.
      Według mnie Marysia zrobiła ogromny krok porównując taniec Voodoo Doll i Chandelier :)

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)