niedziela, 6 lipca 2014

DZIEŃ #14 + Odpowiedzi na wasze pytania

Witajcie :)

Najpierw podsumuję dzisiejszy dzień Wyzwania, już czternasty, potem przejdę do pytań. Nie mogę uwierzyć, jak szybko minęły te 2 tygodnie! Dopiero dodawałam pierwszą notkę na ten temat! Ale ten czas leci... Do wyjazdu zostało mi jakieś 40 dni, a niedawno licznik wskazywał 200.

Sport:
SKALPEL WYZWANIE - 40 minut
akrobatyka - 75 minut

Jedzenie:
śniadanie: jajecznica + kanapka z serem żółtym i keczupem od babci
II śniadanie: banan, nektarynka, 2 brzoskwinie UFO
"obiad": wafle ryżowe z Bieluchem, jabłkiem, otrębami i cynamonem + nektarynka
kolacja: kanapki ze szprotkami

Ocena:
5

 Od dzisiaj będę odpowiadać na wasze pytania w każdą niedzielę. Oto wszystkie pytania z tego tygodnia:
  1. Nosisz jeszcze okulary? - Tak, już zawsze będę nosić, ale zakładam je tylko wtedy, kiedy muszę dobrze widzieć, np. do szkoły albo jak oglądam telewizję.
  2. Wiesz już coś o host rodzinie? Przecież za miesiąc wyjeżdżasz :P - No właśnie nie wiem nic! Mam nadzieję, że szybko się dowiem.
  3. Jak przekonalas swoich rodzicow na wydatek 30 tys.? Strasznie chcialabym na taką wymianę jechać ale jednak rodzice mówią, że jest to za duży wydatek, mimo braku problemow finansowych. - Po pierwsze, te 30 tys. rozkłada się na półtora roku. Poza tym to będzie niezapomniane doświadczenie, które da mi lepszą przyszłość, więc to jest inwestycja we mnie :)
  4. Na jakiej stronce oglądasz dance moms? - Ściągam z torrentz.eu xD
  5. Ile ćwiczysz balet? - Gdzieś od pół roku, ale na zajęciach byłam tylko kilka razy, teraz ćwiczę w domu, bo balet nie wymaga ode mnie chodzenia na zajęcia, wystarczy drążek i lustro - oba mam w domu :)
  6. Czy można zapraszać cię na facebooku? - tak, ale musisz dać mi link do twojego konta w komentarzu, a ja sama cię zaproszę, bo nigdy nie przyjmuję zaproszeń od ludzi, których nie znam
  7. Kto jest Twoją ulubioną tancerką w Dance Moms, a kto mamą? I jaki jest Twój ulubiony group dance, trio, duet? I solo każdej z dziewczyn? - Tancerką Maddie i Chloe, lubię je tak samo i nie mogę ich porównać, bo są zupełnie inne. Mamą Christi i Jill, bo one zawsze powiedzą to, co myślą, i walczą o swoje dzieci, poza tym mają poczucie humoru. Nie mam ulubionych tańców, po obejrzeniu każdego nowego odcinka jestem zachwycona wszystkimi z nich!
Na koniec zdjęcia jedzenia:


6 komentarzy:

  1. bardzo mało jesz przy tak dużym wysiłku:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj było tak gorąco, że w ogóle nie chciało mi się jeść, za to piłam non stop xD

      Usuń
  2. Dzięki Tobie wróciłam do tańca, średnio mi to idzie, jak patrzę na siebie w takim dużym lustrze (tańczę tam) to widzę jak marnie mi to wychodzi - ale jestem szczęśliwa! I to się liczy :)
    Oglądam wszystkie Twoje filmiki, śledzę bloga - motywujesz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu nagrasz jakiś vlog po angielsku? :D to by było super!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)