poniedziałek, 11 sierpnia 2014

"Lecę bo chceeeę, lecę bo życie jest..." cudowne!

Witajcie :)

Jestem tak szczęśliwa, że chyba mi mózg wybuchnie! Dosłownie latam gdzieś w przestrzeni szczęścia z bananem na twarzy, ale i tak nie dociera do mnie, że został mi tylko tydzień w moim jakże ukochanym kraju... buahahahaha, sajonara, Polska Szkoło! Komu by się chciało w takich okolicznościach pisać normalny post na blogu? Zaszalejmy! Jupi, hurra, juhu, TAAAAAK! 
ja dzisiaj
Mam już zabookowany ticket, mój flight jest 19 sierpnia z airportu w Warszawie. Mam dwie przesiadki, może się wyrobię i mi samolot nie zwieje. Yolo! Do Austin przybywam tego samego dnia o 5:39 post meridiem (woho! znam łacinę! Tak, męczyli mnie tym w liceum przez rok... [*]). Odbija mi dzisiaj, wiem, ale szczęście potrafi poprzewracać człowiekowi w głowie. Czuję się jak Luna Lovegood schwyciwszy chrapaka krętorogiego xD Ciekawe co się dzieje ludziom, którzy wygrali w totolotka...

Wracając na Ziemię, opowiem wam o nowościach. Jeden: moja exchange siostra z Chin przylatuje 3 dni wcześniej, co mnie jakoś specjalnie nie zachwyca, ale trudno. Dwa: 20-go hości zabierają mnie na Evening Event (mecz futbolu, na którym Kaeleigh będzie tańczyć, nie wiem dokładnie o co chodzi, ale się dowiem). Trzy: nagrałam dzisiaj nowy epizołdzik Amerykańskiej Przygody, wypatrujcie go na YT jutro o 17:00.

To by było na tyle, na nic normalniejszego mnie dzisiaj nie stać :D Na koniec odgrzewany kotlet, który pojawia się w mojej głowie ilekroć się cieszę:


16 komentarzy:

  1. Głupio, że ta siostra będzie szybciej od Ciebie, bo już wszystkich pozna, ogarnie i wgl a ty taka nowa, ale dasz radę, wierzę w Ciebie :D
    Ale Ci coraz bardziej zazdroszczę tego wyjazdu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego Cię nie specjalnie zachwyca, że ta z Chin przyjeżdza wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie masz przesiadki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że już niedługo jedziesz tak długo czekałam na ten moment, obserwuję tego bloga bardzo długo:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. A o której masz samolot do Amsterdamu?

    OdpowiedzUsuń
  6. A na ile jedziesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy bym wytrzymała całego roku bez rodziców (mam 11 lat ) =D

      Usuń
  7. Wiem że komentarz nie adekwatny do wpisu, ale jaką dziewczynkę najbardziej lubisz z Dance Moms ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do tego występu to może chodzić o to że ta dziewczyna będzie występowac jako cheeleaderka (czy jak o się tam pisze) . w amerykanskich filmach zawsze jak jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. odważna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu, kiedy akrobatyka? :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)