wtorek, 5 sierpnia 2014

I know nothing

Jak w tytule. Z moją wymianą dalej nic nie wiadomo, jak dzwoniłam tydzień temu do Fostera to mi powiedzieli, że mają w systemie jakąś rodzinę, też w Kyle w Teksasie, ale jeszcze czekają na jakieś dokumenty. Nawet zdziwili się, że chciałabym mieć rodzinę już w lipcu -,- Ale podobno tak to jest, kiedy wybiera się najtańszą fundację... W każdym razie dowiedziałam się także, że wylatuję prawdopodobnie 25 sierpnia i że jeszcze się nie zdarzyło, żeby nie znaleźli komuś rodziny, a według nich moja aplikacja jest tak dobra, że nie ma możliwości, żebym nie pojechała :) Jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że czekanie się opłaci. Powinnam dostać jakieś info lada dzień, na pewno natychmiast napiszę o tym na blogu, także nie martwcie się ;)

3 komentarze:

  1. Ahhhh chyba bardziej nie mogę się doczekać niż ty... :P no mogliby się trochę pospieszyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze! Tylko 19 dni zostało, a oni nic sobie z tego nie robią? Zadzwoń do nich i powiedz, że jak się nie pospieszą to twoi czytelnicy skopią im tyłki :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)