czwartek, 7 sierpnia 2014

Mam host rodzinę!

Co prawda nie oficjalnie, ale mam! Była host mama napisała do mnie na facebooku, że moją nową host mamą będzie niejaka Lynne. Od razu ją wyszukałam i dodałam do znajomych, wczoraj gadałyśmy dość sporo i wydaje się bardzo miła, a cała rodzina jest do mnie dopasowana, także jak na razie jestem zadowolona z mojej fundacji, mimo że długo to wszystko trwa. Dalej czekam na oficjalnego maila :)

No więc w rodzinie jest host mama Lynne, jeszcze nie wiem o niej zbyt wiele, host tato John, o którym nie wiem nic, 15-letnia host siostra Kaeleigh, która jest TANCERKĄ!!! O Boże, nawet nie wiecie, jak się cieszę!!! Ona też kocha Dance Moms i umie sporo ćwiczeń, których ja nie umiem, więc może nakręcimy razem 6 sezon Zwariowanych :D Jest jeszcze 17-letni host brat Sam, który jest niepełnosprawny fizycznie, nie wiem za bardzo co mu jest, ale podobno jest bardzo towarzyski. Host rodzice mają jeszcze córkę i syna, którzy są już dorośli. W rodzinie są też zwierzątka: 6 psów, 4 koty i 2 rybki, podobno gdy starsze dzieci wyjechały z domu, pozostawiły swoich podopiecznych i dlatego hości mają teraz tyle zwierząt.

Mieszkają w Kyle, czyli w tej samej miejscowości, co poprzedni hości, ale dowiedziałam się, że tamci się przeprowadzili 30 mil dalej (pewnie dlatego musieli mnie odrzucić). To nie jest zbyt duże miasto, ale o cokolwiek bym ich nie zapytała, to wszystko tam jest: sklep z elektroniką (chcę kupić MacBooka), centra handlowe, studio taneczne... także jest spoko :)

Macie może jakieś pomysły, co mogłabym im kupić w prezencie? Dla host mamy mam już książkę z przepisami na polskie dania po angielsku, ale nie wiem, co kupić reszcie. To powinno być coś związanego z Polską.

Prawie bym zapomniała: będę mieć też exchange siostrę! Przyjeżdża z Chin, a jej imię po amerykańsku brzmi Maribel. Lepiej chyba być nie mogło, nie dość że dostałam fantastyczną rodzinę, to jeszcze dodatkowego wymieńca z Chin! Pewnie będę ją całymi dniami wypytywać o życie w Chinach xD

Jak się dowiem czegoś nowego, to natychmiast napiszę :)

12 komentarzy:

  1. To super, od dawna oczekiwałam na ten moment

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super Ci się trafiło!!! Nowy sezon Zawriowanych w Ameryce *.* Jeszcze ona by Cie mogła dużo rzeczy uczyć! I dziewczyna z Chin!! OMG! Masz extra! ♥
    A jeśli chodzi o prezenty to nie mam pojęcia :C Nie jestem dobra w wymyślaniu różnych prezentów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie Ci się trafiło :D xd

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo rzeczy związanych z Polską można znaleźć w Empiku :) ja kupiłam dla swoich hostów (obóz językowy w Londynie, niestety nie exchange year! :c) kubek, smyczkę, długopis, śliczne podkładki z widoczkami z Łodzi namalowane akwarelą i torbę płócienną z napisami "Polska" w różnych językach :)
    powodzenia w Stanach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla siostry i brata zaproponowałabym fajną grę planszową po angielsku (albo taką gdzie nie ma napisów) - moja lubiona strona, gdzie czytam o grach to rebel.pl + np. jakiś element biżuterii, czy apaszka z polskim motywem ludowym. Dla taty kubek z czymś związanym z Polską.
    Gratuluję fajnej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci się udało!!! :) Mam nadzieję na sezon Zwariowanych i oczywiście vlogi z Maribel i Kaeleigh. Fajnie, że masz rodzeństwo w swoim wieku i to jeszcze siostrę, która tańczy i kocha Dance Moms! Ideał!!! :D
    Tacie możesz wybrać coś typowo męskiego - spytaj taty, który np. krawat czy scyzoryk mu się podoba i kup xD
    Może kup coś im z "My słowianie" ogólnie takie żartobliwe klimaty :) mam nadzieję, że nie wezmą tego za obrazę.
    Dla siostry takie liny jak ty masz do akrobatyki :D
    Dla brata za bardzo nie wiem...
    Fajnie jakbyś kupiła np. trzy branzoletki dla siebie, siostry z USA i siostry z Chin :D w końcu przez rok będziecie bliskie sobie :) a wiesz ile lat ma Maribel?
    Pomyślałaś już co zrobisz z okularami? Bo mówiłaś coś, że chcesz nowe robić tutaj w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne pomysły :)
      1. Nie wiem, ile ma lat.
      2. Z okularami też jeszcze nie wiem xD

      Usuń
  7. jeżeli chodzi o dziewczyny możesz im kupić coś z ziaji, bo to przecież polskie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Powodzenia i z niecierpliwością czekam na posty z USA! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę reklamować swojego bloga na pingerze u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. powiedz co to wymiana i ta host rodzina. Proszę. I dlaczego masz tą host rodzinę. Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)