niedziela, 14 września 2014

Szał zakupów

Witajcie :)

Dzisiaj rano wybraliśmy się do Austin z Johnem, Samem i Mirabelle. Najpierw pojechaliśmy do ogromnego sklepu rowerowego, host tato kupił kilka części do roweru, który dla mnie naprawia. Następnie udaliśmy się do galerii handlowej. Miałyśmy z Mirabelle półtorej godziny na obejście wszystkich sklepów, oczywiście nie zdążyłyśmy wejść do każdego w tak krótkim czasie, ale kupiłyśmy wszystko, co chciałyśmy. Najpierw poszłyśmy do Macy's, Mirabelle kupiła kosmetyki do twarzy, potem poszłyśmy do kolejnego sklepu z kosmetykami, tam też kupiła kilka rzeczy. Weszłyśmy do Claire's, mieli tam to samo, co w Polsce. Później poszłyśmy do sklepu ze słodyczami, Mirabelle kupiła mnóstwo żelków, które uwielbia. Ja chciałam kupić szczękołamkę (taka wielka słodka kulka, bardzo, bardzo twarda), ale nie starczyło czasu. Byłyśmy też w Bath&Body Works, Mirabelle kupiła hand sanitizers, czyli takie malutkie antybakteryjne żele do rąk, niezwykle popularne wśród tutejszego społeczeństwa. Była promocja 5 sztuk za 5$, Mirabelle z niej skorzystała, po czym dała mi dwa żele, mówiąc, że ma za dużo i ich nie potrzebuje :) W sumie i tak wyszło jej taniej, niż gdyby kupiła tylko trzy.

Później pojechaliśmy do sklepu z organicznym jedzeniem, kupiliśmy mnóstwo fajnych rzeczy:

  • Czerwone banany - chciałam ich spróbować, odkąd przeczytałam o nich w internecie. Miały smakować jak puszysta delikatna pianka, jak Ptasie Mleczko. Zjadłam jednego wieczorem i okazało się, że nie różniły się niczym od zwykłych bananów.
  • Sushi - pierwszy raz jadłam sushi, które mi smakowało. Nie wiem, z czego było zrobione, gość przy degustacji powiedział jedynie, że było posypane orzeszkami ziemnymi. Zjadłam je na kolację i mogłabym jeść je codziennie.
  • Orzechy - włoskie i jakieś inne, nie pamiętam gatunku. John chce wymieszać je z karmelem i zrobić orzeszki w karmelu, takie jak sprzedają w kinie Helios w stożkowych opakowaniach. Uwielbiam je. Poza tym jem bardzo dużo orzechów, więc poproszę go, żeby zostawił dla mnie trochę nieskarmelizowanych.
  • Suszone owoce - powiem tyle: rafaello - wyraża więcej niż tysiąc słów. Uwielbiam suszone owoce!
Po powrocie do domu graliśmy w Monopoly i, niespodzianka, wygrałam ponownie! Ciekawe, kiedy w końcu przegram...

6 komentarzy:

  1. A nie poszłas na urodziny do tej koleżanki? + dasz zdjęcia tego co kupilas? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była brzydka pogoda i urodziny się nie odbyły, zdjęcia dodam jak kupię aparat

      Usuń
  2. Hej widze ze dobrze sie bawisz..:-) Super gratuluje ze wydalas ksiazke! Bardzo zazdroszce twojego zycia:-) A twoja host mam wg mnie zachowuje sie jakby cie nie bylo... Dziwna.. Gdzie moge kupic Wyspe X ???:-):-):-) Pewnie sama jesvze nie wiesz, ale mam pytanie- Czy mozne gdzies liny do gimnstyki?? Bo wszystkie sa juz w archiwum....ODPISZ JAK BEDZIESZ MOGLA! :-)Korzystaj z tej wymiany jak tylko sie da!! POZDRO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę - nie wiem jeszcze. Liny - jak tylko pojawi się aukcja, to napiszę na facebooku, tu mogę też.

      Usuń
  3. Hej, zazdroszczę ci tej wymiany z każdym kolejnym postem. Przeżywasz super przygodę, oglądam cię na yt już od bardzo dawna i aż ciężko mi uwierzyć, że jesteś teraz w USA. baw się nadal tak dobrze jak teraz! :D

    a tak z innej beczki. wiem że jesteś fanką Dance Moms i mam do ciebie kilka pytań. nie wiem, może zrobiłabyś o tym post? a jeśli uważasz że mało osób może to interesować i wolisz skupić się na wymianie, to odpowiedz mi w komentarzu proszę :D a więc co sądzisz o Abby? uważasz, że źle traktuje dziewczynki, że powinna być milsza i przestać tak faworyzować Maddie? którą z dziewczynek lubisz najbardziej (jestem na drugim sezonie, więc gdybyś mogłabyś wybrać z Maddie, Nia, Brook, Paige, Chloe, Mackz, Kendall :)) również uwielbiam Autumn Miller, co o niej sądzisz? myślisz że pomimo tego że nie ma tak wymagającej nauczycielki jak Abby to dorównuje dziewczynką swoim poziomem? bo według mnie Autie jest naprawdę świetna, podoba mi się to że nauczyła się tańca od mamy i że dla niej to jest naprawdę to co kocha, bez przymusu i nikt nie naciska na nią tak jak na dziewczynki z dance moms. ale nie znam się zbytnio na tym i pytam ciebie jak oceniasz jej technikę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Uważam, że Abby jest w porządku, a jeśli komuś się to nie podoba, to niech zabierze stamtąd swoje dziecko. Wiem, że ona chce dla dziewczynek jak najlepiej.
      2. Maddie i Chloe.
      3. Uwielbiam Autie, sądzę że ma wrodzony talent i świetnych nauczycieli, poza tym tańczy ponad pół dnia dziennie xD

      Usuń

Drogi czytelniku,
tutaj możesz śmiało wyrazić swoją opinię. Jednak zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że większość informacji na tym blogu to też opinie, takie same jak twoja. Nie musisz im wierzyć, nie muszą ci się podobać, ale musisz je szanować. Amen i zapraszam do komentowania :)